{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.904 visninger | Oprettet:

Vi skal ha en {{forumTopicSubject}}

LILLEBROR smiley

Vi fik en ekstra scanning fordi vores datter er født med læbegane spalte og derfor ville de tjekke ekstra efter på den kommende baby, og det var så idag vi skulle det,
Jeg var vild nervøs, ikk for at det har noget med baby at gøre men tanken om at jeg måske skulle undværre min datter i 2 gange 9 dage og 5 dage for at den nye baby skulle igennem 3 operationer + at det jo ikk er særlig sjovt skulle aflever sit barn på operations bordet.

Hende der scanner kan ikk finde nogle spalter i gummer og læbe, så det var virkelig en stor lettelse, men da det er rigtig svært og se ganen, kigger hun grundigt efter igen til md om 4 uger.
også fik vi lige mit størte ønske opfyldt, nemlig at det er en lillebror der gemmer sig der inde, (det skal lige siges at havde det været en pige, havde det også være helt igennem fantastisk)
Fordi jeg siger det er mit største ønske er fordi jeg har sagt lige siden min morfar døde for 13 år siden, at jeg ville ha en dreng der blev kaldt op efter ham, også at jeg skal ha en af hver, ja jeg føler simpelhen at jeg har/får alt hvad jeg ønsker mig smiley

En super dejlig dag vi har haft


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi skal ha en
Kommentér på:
Vi skal ha en

Annonce