{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.688 visninger | Oprettet:

Kom nu uuuuud! {{forumTopicSubject}}

Ihh altså... Lige en lidt utålmodig forhåbentlig snart mor her!
Er i dag 40+2! Synes det er helt urimeligt når jeg har gået med så mange plukveer og fået at vide at hun sidder ualmindeligt langt nede osv. at der så skal blive ved med at stige i tal på den +.
Øvøv....
Har gået på så mange trapper at jeg er helt svimmel. Har de sidste 2 dage gået så meget på trapper jeg kan, har spist stærk mad, ananas og alt det der. Men hun vil bare ikke ud af hulen smiley Og nu er mit bækken så ømt at jeg bare må limes på sofaen.

Har konstant plukveer sådan som jeg forsøger at sætte det i gang, men de bliver bare ikke til mere end pluk veer.

Nogen der har nogle idéer til hvordan man får lokket hende ud?
Og hvilke ting skal jeg holde øje med hvis der skulle være små tegn til at hun kunne måske være ved at beslutte sig ^^

Har brug for alt det vestøv i kan tilbyde smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom nu uuuuud!
  • #2   19. mar 2013 Jeg har desværre ikke nogen kæreste. Såh... Det må være når hun beslutter sig for at det skal være nu.
    Men ihh altså man bliver utålmodig smiley Jeg vil gerne se hvad hun er forn en smiley Kan ikke vente med at hun kommer til verden ^^

• #3   19. mar 2013 Jeg prøvede alt lige fra ridning, rulleskøjter og til sex i lange baner.. og ikke en skid skete der..
    Jeg fødte først 42+1 smiley

• #4   19. mar 2013 Jeg fik zoneterapi fra 20-21.30 d.18 feb. Vandet gik d.19-2 tidligt om morgenen og anton er født 11.45 12 dage før termin, netop som zoneterapeuten sms hvordan jeg havde det :/) det skal lige siges at de to piger jeg fik inden anton er født 10 dage efter termin..... Den ældste dog 25 dage før termin.

• Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #6   19. mar 2013 Mit vand gik 41+0 uden at plukveerne den dag havde føltes anderledes. Mit råd er, hvil dig i stedet for du skal bruge kræfterne til fødslen. Held og lykke i øvrigt.

• #7   19. mar 2013 den gamle krage - Lyder da godt nok som det zoneterapi sætter gang i det!

Ja jeg prøver ;p Jeg synes bare det er svært hehe. Når man nu bare går og venter.

• #8   19. mar 2013 Føler med dig ! Er selv 40+0 i dag og jeg er os ved og blive idiot ! Vil møde min søn eller datter !! smiley

• #9   19. mar 2013 Nyder den sidste tid hvor du har tid til lade batterierne op igen og har tid til dig selv fordi det bliver der ikke meget af i den kommende tid. Jeg forstår ikke hvorfor nogen brokker sig over at gå over tiden, fordi det er en velsignelse at gå over tiden. Det kommer fra en mor til en for tidligt født barn.

• #10   19. mar 2013 spise chili.
    jeg var på kineseren og om natte kl 3 gik mit vand.
    en veninde har prøvet det sammen

• #12   19. mar 2013 Laura - Ihhh hvor spændende! smiley Held og lykke til dig så smiley Det er altså hårdt særlig fordi man altså har regnet med at den dato ville man have en baby smiley Og så er den der bare ikke endnu! hehe.

Mor til guldklumpen Mike - Vil altså sige som Gudrun her. Det er altså ikke helt så velsignet som man nok skulle tro, hvis man har født for tidligt før. ALT gør ondt og ALT er ømt, ALT er fyldt op med vand og ALT er besværligt. Så det er altså ikke lige den største fryd her det sidste stykke tid smiley

• #13   20. mar 2013 Fuck jeg føler med dig. Er idag 40+3. Og jeg gider heller ikke mere
    Render oppe hver halve time om natten for og tisse. Og i nat har maven været konstant hård. Æv kom nu ud bebser smiley

• #14   20. mar 2013 Måtte selv gå til 41+3 så kan god følge dig. Det skal nok komme smiley hos mig virkede hindeløsning

• #15   20. mar 2013 Jeg skal til Jordmoder imorgen. Tror i der er mulighed for at man kan få jordmoderen til og mærke om alle de plukveer man har gør noget godt dernede??

• #16   20. mar 2013 Ja det tror jeg godt og du kunne også være så fræk at nævne himdeløsning smiley

• #17   20. mar 2013 Ja jeg har tid den 22 til at skulle kigges på hvordan de vil sætte mig i gang. Men man bliver virkelig utålmodig smiley
    Jeg fik i hvert fald at vide til mit sidste JM besøg at hun sidder virkelig langt nede i mit bækken, og at det nok skyldes de mange plukveer. Hun fortalte at hun ville ikke behøver at stikke en hel finger op for at føle hovedet. Lidt spooky synes jeg, da jeg ligsom forestiller mig at hvis jeg bukker mig så popper hun ud hahaha. Ikke at det gør noget smiley

Synes virkelig også godt at vores bebser må se og komme ud Matilde smiley Tror altså også godt du kan spørge hende, det kan i hvert fald ikke skade. De forstår jo også godt at man bliver utålmodig smiley

• #18   20. mar 2013 Har faktisk sovet meget lidt i nat pga. veer der gjorde ondt. Og jeg tænkte, NU sker der noget!
    Tror i så ikke at min søvn bare pludselig blev så dejlig og vågnede op og var frisk som en fisk og havde ingen veer overhovedet mere. Øvøv.. Var så spændt og sad og fulgte med om det blev regelmæssigt og så går det bare i sig selv igen smiley

• #19   20. mar 2013 Jeg er også blevet snydt mange gange med pluk veer, og har ofte tænkt. Så nu sker der noget smiley men ikk en skid sker der. Har også fået afvide at bebs sidder langt nede og jeg lider også af pluk veer som gør herre ondt smiley
    Nu må de godt melde deres ankomst. Jeg vil se hvordan prinsessen ser ud smiley

• #20   20. mar 2013 Matilde - Jeg har nemlig også haft rigtig mange ret slemme plukveer! Og de troede faktisk jeg ville føde før tid fordi alt så ud til at gå så stærkt, men intet sker ;p
    Synes det er så irriterende når man hele tiden går og tænker "Så! Nu sker det!" og så sker det intet haha. Gik også i går og sagde til min mor at nu er det altså snart! Og at hun skulle være klar, og så blev jeg bare så skuffet hehe.

Mor til smiley Marcus Leander<3 - Hehe jeg skal nemlig til tjek her den 22 og hvis der intet er sket før vil jeg også spørge om de ikke bare kan rode helt vildt rundt og gøre et eller andet så det vil gå stærkt! smiley Kan man ikke det?

• #21   20. mar 2013 Ja alt det der med at være fysisk aktiv vil man kun fortryde.. Man har brug for energien under fødsel.
    Jeg sov nærmest fra det hele, det er lidt øv kun at kunne huske brudstykker af den største oplevelse i sit liv smiley

• #22   21. mar 2013 Camilla - Ja det kan jeg godt forstå smiley Har også bare siddet her hjemme i 2 dage nu og slappet af. Det er bare så trist at der intet sker, er simpelthen så spændt!

• #23   21. mar 2013 Det kan jeg godt forstå, men hun skal nok komme smiley

• #24   22. mar 2013 Var til tjek i dag og hun har det simpelthend så godt at det kunne ikke være bedre ^^
    Har 1 cm livmoderhals, og er 2 cm åben! Hun fik fingeren direkte på hendes hoved hehe. Hun sidder ekstremt langt nede og JM mente at det bliver en hurtig og let fødsel smiley Ihhh hvor er jeg glad ^^
    Bliver nok ikke sat i gang da alt så så godt ud. Selvom hun vejer ca. 4 kg og er meget lang ! smiley Nogen der har erfaring med store børn?
    Har virkelig på fornemmelsen at det bliver i dag! smiley Er øm omkring lænden og jeg tror bare så meget på det! hehehe

• #26   22. mar 2013 Gudrun - Hehe ja min JM sagde også at det må være det Færøske blod! smiley Hun var helt overrasket over størrelsen hehe, og det var jeg også! smiley
    Var hun også større end normalt ved dig? Og syntes du det gjorde det "hårdere" at føde? Er nemlig lidt nervøs for at det er negativt smiley Selvom JM sagde mit bækken allerede har udvidet sig meget og tilpasser sig rigtig godt.
    Vil da prøve og finde det afsnit og se det online så smiley Kunne være spændende! ^^

• #28   22. mar 2013 Okay smiley Ja faktisk er der også rigtig mange meget hurtige fødsler i min familie! Godt nok tog det lang tid ved min mor men hendes fødsler var lidt komplicerede.
    Jeg har også en idé om at fødslen skal være en oplevelse og er ret spændt på det smiley

Nej okay smiley Ihh det er beroligende at høre hehe. Selvom jeg allerede er meget glad for de ting vi har hørt i dag ^^ Føles så godt at høre at hun trives så godt. JM beskrev hende som en baby med virkelig meget overskud smiley

Kommentér på:
Kom nu uuuuud!

Annonce