Kom nu uuuuud! {{forumTopicSubject}}
Ihh altså... Lige en lidt utålmodig forhåbentlig snart mor her!
Er i dag 40+2! Synes det er helt urimeligt når jeg har gået med så mange plukveer og fået at vide at hun sidder ualmindeligt langt nede osv. at der så skal blive ved med at stige i tal på den +.
Øvøv....
Har gået på så mange trapper at jeg er helt svimmel. Har de sidste 2 dage gået så meget på trapper jeg kan, har spist stærk mad, ananas og alt det der. Men hun vil bare ikke ud af hulen Og nu er mit bækken så ømt at jeg bare må limes på sofaen.
Har konstant plukveer sådan som jeg forsøger at sætte det i gang, men de bliver bare ikke til mere end pluk veer.
Nogen der har nogle idéer til hvordan man får lokket hende ud?
Og hvilke ting skal jeg holde øje med hvis der skulle være små tegn til at hun kunne måske være ved at beslutte sig ^^
Har brug for alt det vestøv i kan tilbyde
apr 2009
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 170
Men ihh altså man bliver utålmodig Jeg vil gerne se hvad hun er forn en Kan ikke vente med at hun kommer til verden ^^
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Jeg fødte først 42+1
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
dec 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
apr 2009
Ja jeg prøver ;p Jeg synes bare det er svært hehe. Når man nu bare går og venter.
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
okt 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 158 Svar: 694
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 148 Svar: 746
jeg var på kineseren og om natte kl 3 gik mit vand.
en veninde har prøvet det sammen
apr 2009
Mor til guldklumpen Mike - Vil altså sige som Gudrun her. Det er altså ikke helt så velsignet som man nok skulle tro, hvis man har født for tidligt før. ALT gør ondt og ALT er ømt, ALT er fyldt op med vand og ALT er besværligt. Så det er altså ikke lige den største fryd her det sidste stykke tid
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 204 Svar: 726
Render oppe hver halve time om natten for og tisse. Og i nat har maven været konstant hård. Æv kom nu ud bebser
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
jul 2008
okt 2012
apr 2009
Jeg fik i hvert fald at vide til mit sidste JM besøg at hun sidder virkelig langt nede i mit bækken, og at det nok skyldes de mange plukveer. Hun fortalte at hun ville ikke behøver at stikke en hel finger op for at føle hovedet. Lidt spooky synes jeg, da jeg ligsom forestiller mig at hvis jeg bukker mig så popper hun ud hahaha. Ikke at det gør noget
Synes virkelig også godt at vores bebser må se og komme ud Matilde Tror altså også godt du kan spørge hende, det kan i hvert fald ikke skade. De forstår jo også godt at man bliver utålmodig
apr 2009
Tror i så ikke at min søvn bare pludselig blev så dejlig og vågnede op og var frisk som en fisk og havde ingen veer overhovedet mere. Øvøv.. Var så spændt og sad og fulgte med om det blev regelmæssigt og så går det bare i sig selv igen
jul 2008
Nu må de godt melde deres ankomst. Jeg vil se hvordan prinsessen ser ud
apr 2009
Synes det er så irriterende når man hele tiden går og tænker "Så! Nu sker det!" og så sker det intet haha. Gik også i går og sagde til min mor at nu er det altså snart! Og at hun skulle være klar, og så blev jeg bare så skuffet hehe.
Mor til Marcus Leander<3 - Hehe jeg skal nemlig til tjek her den 22 og hvis der intet er sket før vil jeg også spørge om de ikke bare kan rode helt vildt rundt og gøre et eller andet så det vil gå stærkt! Kan man ikke det?
okt 2012
Jeg sov nærmest fra det hele, det er lidt øv kun at kunne huske brudstykker af den største oplevelse i sit liv
apr 2009
okt 2012
apr 2009
Har 1 cm livmoderhals, og er 2 cm åben! Hun fik fingeren direkte på hendes hoved hehe. Hun sidder ekstremt langt nede og JM mente at det bliver en hurtig og let fødsel Ihhh hvor er jeg glad ^^
Bliver nok ikke sat i gang da alt så så godt ud. Selvom hun vejer ca. 4 kg og er meget lang ! Nogen der har erfaring med store børn?
Har virkelig på fornemmelsen at det bliver i dag! Er øm omkring lænden og jeg tror bare så meget på det! hehehe
apr 2009
Var hun også større end normalt ved dig? Og syntes du det gjorde det "hårdere" at føde? Er nemlig lidt nervøs for at det er negativt Selvom JM sagde mit bækken allerede har udvidet sig meget og tilpasser sig rigtig godt.
Vil da prøve og finde det afsnit og se det online så Kunne være spændende! ^^
apr 2009
Jeg har også en idé om at fødslen skal være en oplevelse og er ret spændt på det
Nej okay Ihh det er beroligende at høre hehe. Selvom jeg allerede er meget glad for de ting vi har hørt i dag ^^ Føles så godt at høre at hun trives så godt. JM beskrev hende som en baby med virkelig meget overskud
Kom nu uuuuud!