{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.776 visninger | Oprettet:

Medicinsk abort hjælp.... {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg vil gerne høre jeres erfaringer med medicinsk abort.
Hvornår lagde i stikpillerne op i skeden? 1 eller 2 dage efter den første pille?
Hvor lang tid varede blødningerne?

Vh Heidi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Medicinsk abort hjælp....
  • #2   7. maj 2013 da jeg fik den skulle jeg sluge den første pille om torsdag kl. 13 på sygehuset..
    så skulel jeg stikke 2 piller op dagen efter kl. 13 og en time senere begyndte jeg at bløde og jeg blødte i ca 10 - 14 dage..

og de smertestillende jeg fik med fra sygehuset gjorde mine smerter værre så jeg var glad for at jeg havde ibuprofen 600mg liggende som jeg får mod mens smerter.. ellers havde det været ulideligt..

• #3   17. maj 2013 Jeg skulle lægge alle 4 op samtidig. Der gik 7 timer, så startede blødningen. Det var overstået på 1 time med meget kraftig blødning hvor jeg sad ude på toilettet til det var ovre. Havde alm menstruation 14 dage efter. Og den sidste uge har jeg haft små pletblødninger engang imellem. Det er 3 uger siden aborten idag.

• #4   17. maj 2013 Jeg var på hospitalet også blev jeg scannet indvendigt for at fast slå jeg var gravid, så fortalte lægen om abort muligheder også fik jeg en pille der sku stoppe hjertet, morgenen efter kl. 9 sku jeg så stikke to stik piller op i skeden også ligge stille i 30 minutter. Derefter sku jeg gå rundt i lejligheden indtil der skete noget.
    Jeg blødte i 14 dage ca.

Kommentér på:
Medicinsk abort hjælp....

Annonce