1.458 visninger
|
Oprettet:
Fru Tygesen <3 Bastian & Loui
26. aug 2008 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
26. aug 2008 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Dagens bedste "joke " :) {{forumTopicSubject}}
dagens "joke"! :
Læge på køge sygehus: Jeg skal lige høre dig ad, er du gravid eller noget? - inden vi sender dig til røngten?!
Mit svar : Ja er lidt over 37 uger ?
GODT den læge ikke er fødsels læge eller lign! Dam... Ved godt folk kan være tykke, MEN så svært kan det vel heller ikke være at se jeg er gravid og ikke kun fed
Blev sku en smule fornærmet på hende!!
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 12
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Jeg er bare glad for hun IKKE er fødselslæge og skal tage sig af gravide kvinder Haha..... :)
Hun sagde dog, at hun ikke anbefalede smertestillinde, nu jeg oplyste jeg var gravid Så klog var hun da
aug 2008
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Da jeg i slutningen af min graviditet var oppe på Jobcenter for at få nogle vigtige ting på plads inden jeg skulle føde, mødte ved jeg en kvinde ved skranken, der åbenbart vidste mere end mig, ang. min graviditet
Damen deroppe begynder at snakke om hvad jeg skal fortage mig indtil min barsel, og om jeg skulle i aktivering eller et eller andet.
Fortæller hende så at det nok ville være lidt mærkeligt, nu jeg skulle føde lige om lidt. Hun spørger mig så hvornår jeg har termin, og jeg svarer hende at der er 14 dage til.(ca)
Så kigger hun dumt på mig og siger: "aaaarrhhh, det er der da ikke. Du er da ikke så langt henne."
NÅH for helvede, det var godt du lige sagde det!!!! Omg. haha
Folk er sgu underlige.
aug 2008
Jeg var nu mere målløs over hun var så dum ALLE kan da se jeg er gravid
HAHAHA, dumme dame Men det er sjovt så klog nogle andre, kan være på ens graviditet....!!!!
Mor til O: Nej det tænkte jeg også Godt hun lige kunne fortælle mig det, så jeg ikke fylder mig med piller
Ja de lever godt nok i en underlig verden ! Dem på røngten forstod ikke hun sendte mig op, når jeg var gravid, for er de ikke glade for... Men jeg blev dækket til og da han er udviklet, burde der ikke ske noget med strålerne
Gudrun: Haha, sådan har jeg også haft sagt
Men jeg kan forstå, når man er i tvivl, men man kan da bare spørge ind på en diskret måde...
Dagens bedste "joke " :)