{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.458 visninger | Oprettet:

Dagens bedste "joke " :) {{forumTopicSubject}}

dagens "joke"! :
Læge på køge sygehus: Jeg skal lige høre dig ad, er du gravid eller noget? - inden vi sender dig til røngten?!
Mit svar : Ja er lidt over 37 uger ?
GODT den læge ikke er fødsels læge eller lign! Dam... Ved godt folk kan være tykke, MEN så svært kan det vel heller ikke være at se jeg er gravid og ikke kun fed smiley
Blev sku en smule fornærmet på hende!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens bedste "joke " :)
  • #1   24. jun 2013 Vær glad for at du er gravid smiley Det er sku ikke særlig fedt at gå ned igennem et sygehus og alle siger tillykke og "nej du må da være lige oppe over" og så kan man bare kigge forvirret på dem og sige nope jeg er bare fed smiley

• #2   24. jun 2013 Altså det værste er hun virkelig kiggede mig dybt ind i øjnene, som om det kom bag på hende, da jeg svarede at jeg var 37 uger henne smiley

Jeg er bare glad for hun IKKE er fødselslæge og skal tage sig af gravide kvinder smiley Haha..... smiley :)

Hun sagde dog, at hun ikke anbefalede smertestillinde, nu jeg oplyste jeg var gravid smiley Så klog var hun da smiley

• #3   24. jun 2013 Den nysgerrige : Haha, den har jeg også prøvet.... smiley Ih venter i allerede nr to?? Nej nej, jeg er bare små fed smiley Hihi smiley

• #4   24. jun 2013 Ej det er så irriterende sådan noget.. smiley Synes bestemt du ser flot gravid ud!

Da jeg i slutningen af min graviditet var oppe på Jobcenter for at få nogle vigtige ting på plads inden jeg skulle føde, mødte ved jeg en kvinde ved skranken, der åbenbart vidste mere end mig, ang. min graviditet smiley
    Damen deroppe begynder at snakke om hvad jeg skal fortage mig indtil min barsel, og om jeg skulle i aktivering eller et eller andet.
    Fortæller hende så at det nok ville være lidt mærkeligt, nu jeg skulle føde lige om lidt. Hun spørger mig så hvornår jeg har termin, og jeg svarer hende at der er 14 dage til.(ca)
    Så kigger hun dumt på mig og siger: "aaaarrhhh, det er der da ikke. Du er da ikke så langt henne."

NÅH for helvede, det var godt du lige sagde det!!!! smiley Omg. haha

Folk er sgu underlige.

• #6   25. jun 2013 mor til D: Tusind tak smiley
    Jeg var nu mere målløs over hun var så dum smiley ALLE kan da se jeg er gravid smiley
    HAHAHA, dumme dame smiley Men det er sjovt så klog nogle andre, kan være på ens graviditet....!!!! smiley

Mor til O: Nej det tænkte jeg også smiley Godt hun lige kunne fortælle mig det, så jeg ikke fylder mig med piller smiley
    Ja de lever godt nok i en underlig verden ! Dem på røngten forstod ikke hun sendte mig op, når jeg var gravid, for er de ikke glade for... Men jeg blev dækket til og da han er udviklet, burde der ikke ske noget med strålerne smiley

Gudrun: Haha, sådan har jeg også haft sagt smiley
    Men jeg kan forstå, når man er i tvivl, men man kan da bare spørge ind på en diskret måde... smiley

Kommentér på:
Dagens bedste "joke " :)

Annonce