{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

Beordret total hvile ØV {{forumTopicSubject}}

Sikke et jdm besøg..puha.. Nå men baby har sat sig helt fast nu, så det er jo godt nok. Da hun så skulle måle mit blodtryk sagde den 143/100 for eleven og jdm 150/110 og med alt det vand jeg har fået i kroppen i anklerne på en uge, skulle jeg lige forbi kolding og få kørt en strimmel. Jdm troede ikke det var svangreskabsforgiftning da der ingenting var i min urin.
Strimlen var fin og baby havde det godt, men mit blodtryk var steget de to gange hun tog det, så hun skulle lige spørge lægen om råd til videre forløb. Puha så begynder hjertet da først at galopere derud ad, for hvad betyder det nu. Hvorfor skal lægen indblandes, er det da så alvorligt... Men de besluttede at jeg skulle have taget nogle blodprøver. Nu skal jeg så ringe derind klokken 15.30 og få svaret og så vil man tage stilling til hvad der skal ske. Om jeg skal sættes i gang eller se tiden an eller noget helt trejde. Blev beordret til total hvile. Må absolut intet lave, ikke engang aftensmad. Måtte kun ligge ned og gå på toilet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beordret total hvile ØV
Kommentér på:
Beordret total hvile ØV

Annonce