{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øm
  • #1   12. nov 2013 Er du gravid?

• #2   12. nov 2013 Ja snart 9 uger henne

• #3   12. nov 2013 Så ja, selvfølgelig er det normalt at være øm.

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69
    #4   12. nov 2013 ja det er ganske normalt at være øm, og have smerter der mærker som om mens er ved at dukke op. det betyder at livmoderen udvider sig, og helt efter bogen. havde selv de smerter som jeg lagde mærke til indtil omkring uge 12 -14, husker det ikke præcist. nu er jeg 20+3 og mærker ikke nogen smerter længere, men kan jo se lillepigen udvider som hun skal.

held og lykke med det hele, det er så spændende en tid... selv er jeg ved at dø af spænding og der er alligevel et stykke vej endnu..

• #5   12. nov 2013 Lyder godt , skulle bare være helt sikker smiley glæder mig os bare til første scanning den 9 dec . Så man er. Sikker på der virkelig er noget

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    maj 2013

#6   12. nov 2013 Love 123 ja jeg kan sagtens forstå dig! Det var også med en stor frygt for at den ikke levede eller at andet skulle være galt jeg tog til første scanning... Men pyh hvor bliver man lettet når man ser den lille spire møffe rundt og sprælle. Det er så stort et øjeblik!!! Og når man så er ovre det punkt kan man begynde at glæde sig til MD scanning...

• #7   12. nov 2013 Det er ikke sjovt og gå og tænke sådan hele tiden , så glæder mig super meget så vi os kan få det sagt til famile og sådan

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    maj 2013

#8   13. nov 2013 Nej det er ikke specielt sjovt. Men mon ikke din lille bønne har det godt og er lige som den skal være. Ved nu godt at man ikke helt kan slå "hvad nu hvis" tanken væk, for det er jo noget som betyder så utrolig meget for en.

• #9   16. nov 2013 Ja det gør det os selv om den er så lille stadig

Kommentér på:
Øm

Annonce