{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Gravid + blod
  • #1   30. nov 2013 Det er kommet efter samleje, så jeg tænker kontaktblødning?

• #2   30. nov 2013 "Kommer der pletblødning, for eksempel efter du har haft samleje, er det formentlig det, der hedder kontaktblødning. Den kommer, fordi slimhinden på livmoderhalsen bliver sartere på grund af den hormonelle påvirkning og derfor kan bløde meget nemt ved berøring. Det betyder ikke, at du skal undgå samleje.

Kontaktblødning er ganske ufarligt for dig og dit barn. Blødningen kan også komme inde fra selve livmoderslimhinden og kan sommetider ses på en scanning. Hvis du er længere end otte-ni uger henne, og dit foster er levende, er der under 10 procent sandsynlighed for, at det ender med en abort, selv om du har blødt."

• Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #3   30. nov 2013 Ring til vagtlægen og hør dem ad. Evt om de vil scane dig

• #4   30. nov 2013 Har snakket med vagtlægen nu. Han sagde jeg lige skulle se tiden lidt an og ringe igen hvis det fortsatte.. Og så sagde han at jeg på mandag skulle ringe til min egen læge og blive henvist akut til en scanning

• #5   30. nov 2013 Kan ikke forstå han ikke undersøger din livmoderhals!?

Jeg har kun haft dårlige erfaringer med at bløde, vsr også 11 uger henne da j blødte efter sex, min livmoderhals var lukket, men fosteret dødt i uge 6.. Vil ikke skræmme dig og håber alt er ok..

Lig dig og slap af og så håb på det stopper:)

• #7   30. nov 2013 Jeg bløder stort set ikk mere, kun lidt pletblødning. Da jeg var til nf sidst jeg var gravid var barnet død i 9+.. Så du skræmmer mig ikk, har prøvet at miste før, og man kan jo desværre ikk forhindre det i at ske igen, men jeg reagere på ting nu, gjorde jeg ik sidst jeg var gravid, for jeg tænkte at de smerter jeg havde - sådan var det bare at være gravid.. Jeg ser tiden lidt an, som lægevagten sagde, fortsætter det, eller bliver værre, ringer jeg til ham igen og så ville han kontakte noget gynækologisk afsnit sagde han.. Men ellers vil jeg prøve at klare den med egen læge mandag..

• #8   30. nov 2013 Jeg har blødt on/off i det meste af graviditeten..
    Før jeg testede positiv og 5 dage frem blødte jeg som ved en mild menstruation..
    Jeg har været til akut scanning tre gange, og hver gang har de ikke kunnet finde en grund til blødningen, så her er det nok meget sarte slimhinder der er skyld i det.
    Men jeg er 12+3 i dag, og min baby har det fint i maven smiley så en blødning behøver slet ikke at være af betydning..
    Og når du er så langt henne, så ville su ikke være i tvivl hvis du var i gang med at abortere.. Ifølge lægerne skulle det gøre MEGET ondt

• #9   30. nov 2013 Ja tænkte også at smerter skulle ha en del at sige.. Og har slet ikk haft ondt i den her blødning.. Blev lidt svimmel, men tror mere det fordi jeg blev urolig.. smiley

• #10   30. nov 2013 der er mange der bløder i starten. ville også se tiden an. hvis det kun er en lille smule.

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #11   30. nov 2013 Jeg blødte også efter sex i min graviditet.. Det sker der ikke noget ved

• Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #13   30. nov 2013 Det passer ikke helt man skal have ondt jeg var næsten 12 uger henne da jeg begyndte at bløde og da sagde de at den var gået mellem uge 6-8, det var først der min krop reagere og jeg havde altså ikke ondt smiley
    Håber alt er okay med dig smiley

• #14   30. nov 2013 Jeg har fået medicinsk abort tidligere på året, fordi vores som sagt var gået til uge 9+, og det gjorde afsindigt ondt.
    Jeg holder øje med hvor meget mere blod der kommer, og bor hjemme hos min far, han kører mig hvis der bliver det mindste. Men synes ikk rigtig der er kommet noget særligt siden nu.
    Og tak alle sammen for svarene smiley

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #15   2. dec 2013 Er det stoppet igen?

• #16   2. dec 2013 Ja det stoppede efter et par timet

Kommentér på:
HJÆLP! Gravid + blod

Annonce