Spørgsmåls gravid-tråd {{forumTopicSubject}}
Godaften. Har lige et par spørgsmål til jer flergangs gravide.
Jeg vil gerne høre hvad i har tilkøbt til baby nr 2 +
Man har jo det meste fra nr 1, men er der noget man ikke kan undvære når man har to små krudtugler.?
Hvordan var jeres graviditeter,? Meget forskellige eller helt ens,?
Graviditeten med vores dreng var præget af kvalme og opkast fra uge 4-5 af, og til slut næsten, ædeflip, ømme bryster, ekstremt træthed m.m. Men denne gang er de eneste symptomer, udebleven mens. Og så er jeg helt ekstremt oppustet.. så ligner allerede end der er i 5 mdr, trods at blyb er på størrelse med et knappenålshovede.
Hvor hurtigt fik i mave på der ikke kunne skjules.?
Og Hvordan fortalt i nyheden til de nærmeste personer, og hvornår fortalte i det.?
Vi havde en rigtig fin ide til første graviditet, men er begge fuldstændig blanke med hensyn til at fortælle om nr 2, hvis det skal være lidt specielt.
Rigtig god aften til jer.
Tillægsspørgsmål: hvad er den bedste ammepude i har brugt.?
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 228 Svar: 1.336
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Jeg har siddet og lavet liste over ting at købe, tror også mest det er små ting vi mangler, luksus ting, og så lige en vugge. Men det er skønt lige a høre om man har overset noget.
apr 2012
Nej Mama - det kan jeg godt se.
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 101 Svar: 582
apr 2012
Uh ha ja sådan en bedside crib er virkelig fed. Men ved ikke om vi har plads på vores soveværelse... Ellers ville jeg vildt gerne have en.
Håber da for dig at ubehaget snart fortager sig. Hvad er egentlig din termin - Madsen*Mor?
feb 2011
feb 2011
Spørgsmåls gravid-tråd