Oppustet. :( {{forumTopicSubject}}
Ja undskyld jeg bombardere jer med forumemner. Bær over med mig
Oki, i denne graviditet er jeg meget oppustet. Var jeg slet slet ikke sidste gang.... Jeg er det så mest om aften, som et eller andet sted er forståeligt nok.
Jeg har virkelig brug for råd til at holde det nede. Jeg skal så meget om aften her de næste mange dage: Besøge mine forældre, være sammen med venner, besøge familie på sjælland, venner i "byen" igen m.m.
Og jeg gider bare ingen dumme kommentarer, eller spørgsmål om graviditet... Så kloge piger, hvad kan jeg gøre.?
Her er lige et billede til skræk og advarsel. -.- Jeg er godt nok lidt småtyk i forvejen, men synes det er vildt. Jeg er i gang med at gøre noget ved det og har også tabt mig, så det er lidt træls/ psykisk nederlag at jeg pludselig får så meget mave, selvom jeg godt ved det skyldes graviditeten... Og undskyld den manglende makeup.
Billederne er taget samme dag, samme tøj, og prøver at stå rimelig ens.
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Nej men det er også bare mit nattøj. Det værste er at mine stramme pæne bukser sidder mere og mere træls i løbet af dage....
Men jeg overlever jo nok
Var bare hvis nogle havde et vidundermiddel eller gode råd til at lægge en dæmper på det.
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 166
Det har meget at sige nemlig..
dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
Så stopper spørgsmålene om graviditet rimelig hurtigt
apr 2012
Haha Nanna Marie - god ide.!
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 115 Svar: 825
Jeg kan huske hvor oppustet man kunne være, kan godt se at det er voldsomt ved dig. Tænker at du kan spise en masse kål, så du kommer af med noget af gassen ha ha. Ej ved ikke hvordan du ellers kan gøre noget, andet end at lægge ud med sådan en sætning.
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 53 Svar: 203
apr 2012
Ja det kan godt være jeg skal tænke lidt over hvad jeg spiser.
Må se om det ikke går i sig selv også på et tidspunkt. der er jo en dejlig og god grund til at min mave går amok.
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 328
Oppustet. :(