{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.185 visninger | Oprettet:

Oppustet. :( {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld jeg bombardere jer med forumemner. Bær over med mig smiley

Oki, i denne graviditet er jeg meget oppustet. Var jeg slet slet ikke sidste gang.... Jeg er det så mest om aften, som et eller andet sted er forståeligt nok.
Jeg har virkelig brug for råd til at holde det nede. Jeg skal så meget om aften her de næste mange dage: Besøge mine forældre, være sammen med venner, besøge familie på sjælland, venner i "byen" igen m.m.
Og jeg gider bare ingen dumme kommentarer, eller spørgsmål om graviditet... Så kloge piger, hvad kan jeg gøre.?

Her er lige et billede til skræk og advarsel. -.- Jeg er godt nok lidt småtyk i forvejen, men synes det er vildt. Jeg er i gang med at gøre noget ved det og har også tabt mig, så det er lidt træls/ psykisk nederlag at jeg pludselig får så meget mave, selvom jeg godt ved det skyldes graviditeten... Og undskyld den manglende makeup.
Billederne er taget samme dag, samme tøj, og prøver at stå rimelig ens.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oppustet. :(
  • #3   9. dec 2013 Haha, ja det er jo naturlig forklaring. Det er bare luft... Hvor charmerende ;b haha
    Nej men det er også bare mit nattøj. Det værste er at mine stramme pæne bukser sidder mere og mere træls i løbet af dage....
    Men jeg overlever jo nok smiley
    Var bare hvis nogle havde et vidundermiddel eller gode råd til at lægge en dæmper på det.


  • #4   9. dec 2013 Hvad spiser du i løbet af dagen? smiley

    Det har meget at sige nemlig..


  • Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #5   9. dec 2013 Jeg ville sige at jeg var oppustet pga mens..
    Så stopper spørgsmålene om graviditet rimelig hurtigt smiley


  • #6   9. dec 2013 Jeg er jo igang med vægttab, så vil sige jeg spiser ok sundt. Fedtfattig yoghurt til morgen, rugbrød, salat eller andet til middag, (Idag var det salat og et stykke chilitærte). Spiser normalt om aften, sådan mad uden for meget fedt, dog havde jeg lovet min mand flæskesteg Idag. Så det fik vi smiley

    Haha Nanna Marie - god ide.!


  • #7   9. dec 2013 Jeg ville også bare starte med at sige noget i stil med: puuuha jeg er oppustet idag, føler jeg har spist en fodbold. Det er sku nok fordi det er den tid på måneden i ved. Så tror jeg simpelthen ikke folk kan få sig til at spørge om graviditet.

    Jeg kan huske hvor oppustet man kunne være, kan godt se at det er voldsomt ved dig. Tænker at du kan spise en masse kål, så du kommer af med noget af gassen ha ha. Ej ved ikke hvordan du ellers kan gøre noget, andet end at lægge ud med sådan en sætning.


  • #8   10. dec 2013 Altså jeg var nødt til at fortælle min kollegaer om graviditet allerede 6+ og der havde jeg gået i store bluser et stykke tid. Jeg arbejdede nemlig aften og så tydeligt gravid ud, så snart der var røget aftensmad indenbords. Så jeg kender problemet smiley

  • #9   10. dec 2013 Folk spørger også til når jeg spiser brød og mælke produkter om jeg er gravid for det bliver jeg helt vildt oppustet af. i sær brød

  • #10   10. dec 2013 Ja en masse kål indenbors... Hehe smiley
    Ja det kan godt være jeg skal tænke lidt over hvad jeg spiser.
    Må se om det ikke går i sig selv også på et tidspunkt. smiley der er jo en dejlig og god grund til at min mave går amok. smiley


  • #11   10. dec 2013 svinekød og mælk kan give oppustet mave smiley så kan være flæskestegen der lige har givet det et ekstra skub

Kommentér på:
Oppustet. :(

Annonce