{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Belinda T
Belinda T
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26

Vægten??? {{forumTopicSubject}}

Godmorgen derude smiley
Jeg vil lige høre om nogle af jer 2 . Eller 3. Gangs fødende kan hjælpe mig med et spørgsmål :-).
Jeg er i uge 14+6 og jeg har allerede taget 5 kilo på?? Er det ikke meget eller er det normal? Inden graviditeten vejede jeg 52,5/53 kilo (har altid været en meget lille størrelse). Men synes da det er meget at tage på allerede?? Eller er jeg helt forkert på den :-).
Håber i vil hjælpe mig. På forhånd tak og godt nytår.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægten???
  • #1   1. jan 2014 tror det er helt forskelligt fra person fra person...

Jeg gik fra 60-72 kg første gange, tabte dem aldrig - da jeg startede som undervægtig og sluttede som normal vægtig.

Med nr 2 tog jeg kun 6 kg på og havde tabt 13 kg inden for de første 2 uger, hvilket påvirkede mælken og hun blev ved med at tabe sig.

• #2   1. jan 2014 Jeg vil sige med din start vægt er der intet at være bekymret for smiley
    Jeg tog intet på her i min 3. Graviditet. Men jeg hhavde også en anden start vægt end du.

• søs e
    søs e Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #4   1. jan 2014 min den 3 dreng tabte jeg 18 kg og der røg ca 15 mere da jeg havde født men vejet også over 100kg da jeg blev gravid så var ikke så bekymret, nu med min den 5 har jeg tabt 9 kg

• #5   2. jan 2014 Det er det ik. Har alle 3 gange taget 20 kg på med startvægte mellem 56 og 59 kg. Nogen tager jævnt på igennem graviditeten andre i starten og andre sidst. Har alle gangene taget omkring 6 kg på indtil omkring uge 30 og så sagde det puff :-0

• #6   2. jan 2014 Første gang tog jeg 25-30 kg på hvor de 15-20 kg var ren væske.
    Anden gang tog jeg kun 10 kg på i hele graviditeten smiley

• Belinda T
    Belinda T Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #7   2. jan 2014 Ja okey. Det er meget forskelligt fra person til person. Men jeg er begyndt at træne 2-3 gange i ugen. Så er jeg i god form til baby vil ud - jeg har hørt at det er godt smiley .. Og tusind tak alle sammen for alle de svar smiley

• #8   2. jan 2014 jeg har ikke taget på endnu og har små 3 mrd igen, men jeg var også meget overvægtig inden og det er mit 3. barn

Kommentér på:
Vægten???

Annonce