{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.584 visninger | Oprettet:

Sara N
Sara N
Tilmeldt:
5. jan 2014
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240

Er jeg gravid eller ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Jeg har brug for lidt hjælp via jeres erfaringer. Jeg har haft en fast kæreste og min første som jeg har haft samleje med. Jeg har haft nogle mærkelige symptomer såsom, muren i underlivet en agtige mens smerte i et par dage, det kommer og går, mine bryster er blevet følsomme og større samt blodårerne er blevet enorm tydelig. Min vagina under samleje føles en smule stram og jeg har svært ved at udføre samlejen i første omgang. Øget udflåd, at jeg nærmest for et par dage siden troede jeg at jeg havde dryppet i bukserne men det var heldigvis udflåd, tissetræng mere end normalt. Kvalme har jeg ikke rigtig haft, en gang kun da jeg kigget på min kærestes tallerken og pludselig fik jeg kvalme. Lugten af acitone er jeg ikke helt vild med selvom jeg arbejder med akryl. Sur opstød en gang og en smule feber der har holdt i en uges tid omkring 38. Jeg har aldrig brugt præventionspiller og jeg ønsker graviditeten. Æggeløsning havde jeg omkring den 25.12.13 fandt jeg ud af en termin beregner, og min næste mens skulle komme 11.01.14. Jeg har aldrig haft en "mens" smerte i underlivet omkring 10-12 dage før min mens. Jeg har været vant til at få smerterne den samme dag som min mens ankommer. Kunne det være nogle graviditets symptomer? Nogen der kan hjælpe? Er det tidligt at tage en gravi test, eller skal jeg vente til min mens periode skal ankomme hvis den nu udebliver. Skal lige siges jeg ønsker graviditet. (: tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg gravid eller ikke?
Kommentér på:
Er jeg gravid eller ikke?

Annonce