{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

Belinda T
Belinda T
Tilmeldt:
19. dec 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26

Smerter i begge sider af maven. {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen smiley .
Til aften var jeg i fitness og trænede en smule mave - sidemusklerne i maven. Men efter 2x10 øvelser, gjorde det enormt ondt og jeg måtte stoppe. En time efter det fik jeg voldsomme smerter og lidt krampe/stød ligende smerter. Skal jeg være bekymret og hvad kan det være? - skal siges at jeg normalt er en kvinde der træner utrolig meget inden jeg blev gravid. Nu her under graviditeten træner jeg 3 gange i ugen ca. Så det er ikke første gang jeg træner maven siden jeg blev gravid.
Håber i kan hjælpe mig :-).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smerter i begge sider af maven.
  • Belinda T
    Belinda T Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #2   14. jan 2014 Tak for det hurtige svar :-).
    Altså jeg bruger cyklen til 3 km. Crosstrainer i 10 min, og den skimaskine i 12 min. Forbrænder ca. 300 kcal i alt. Og så laver jeg lidt styrketræning ved siden af, men med 7-10 kilo mindre end det jeg plejer og ved maven er der kun 5 kilo. Jeg er 16 uger henne smiley


  • Belinda T
    Belinda T Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #4   14. jan 2014 Det kan være det er det der er galt så. For det er præcis i begge sider af livmoderen. Men nu er det 5 timer siden og får stadig sådanne ture med smerter. Har ligget på sofaen siden fitness til aften og ligger her stadig med noget varmt at drikke og noget varmt på maven. Men håber på det er det der er galt og så må jeg se i morgen når jeg holder pause fra fitness smiley

  • #5   15. jan 2014 Det er dine ligamenter, som måsen skriver, du har ondt i. Skru ned for mavetræningen og fokuser på andre dele af kroppen i stedet for smiley

Kommentér på:
Smerter i begge sider af maven.

Annonce