{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.939 visninger | Oprettet:

Sara N
Sara N
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240

Virkelig slem halsbetændelse :(!! {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Fra sidste uge mandag begyndte min halsbetændelse, jeg fik feber hele ugen frem med koldsved specielt om natten, og alvorlige synkeproblemer. Mine mandler var fyld med hvide pletter og jeg havde hævede lymfeknuder. I lørdags nat tog jeg så til vagtlægen fordi jeg nemlig fik også vægttab af ikke at spise da jeg ikke kunne synke uden at sige av hver gang. Han sagde at det skyldes en virus og at han ikke ville give noget antibiotika da det vil gå over af sig selv her i løbet af 3-4 dage og at han frarådet mig panodiler, paracetamoler og lign. Smertestillende da en ny undersøgelse viste at det ku skade barnet. Men her til Idag er det blevet meget værre, stod op af sengen da jeg var ved at blive kvalt af mit eget slim i halsen og synkeproblemerne er blevet værre. Jeg er begyndt med at få slim i næsen og har ekstrem hovedpine. Jeg fandt en otrivin næsespray som jeg havde købt før jeg blev gravid da jeg blev forkølet, har Googlet det lidt rundt omkring pga graviditeten, har læst at mange har sagt ok til at bruge det når
Man er virkelig ramt, der stod også på indlæggelsesedlen at gravide ku bruge det efter særligt behov. Nogen med ekstra erfaring?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Virkelig slem halsbetændelse :(!!
  • #1   13. mar 2014 altså jeg ville ikke tøve med at bruge den hvis det var det der var til stede..

Men se om du ikke kan få fat i nogle saltvandsdråber fra apoteket, dem i de der små engangspipetter, de er ganske effektive og ganske uskadelige smiley

Angående halsen, varmt vand med cirton er altid et hit, og så at sidde med hoved over en dampende gryde, evt med kamillete eller myntete i, det giver noget luft smiley

Og god bedring!

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

#2   13. mar 2014 Tak skal du ha' det vil jeg prøve smiley

• #3   13. mar 2014 Vil blot ønske dig god bedring! smiley

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

#4   14. mar 2014 Tusinde tak skal du ha'(: men nogen som har erfaring for om det kan skade fosteret? Er i 2. Trimester 13+2

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

#6   14. mar 2014 Ja det virkelig slemt:( kan slet ikke sove, har prøvet ellers at spise en økologisk citron, den hjalp ikke. Mange tak skal du ha, tjekker den lige smiley

• #7   14. mar 2014 Ingefær the eller ingefær generelt er godt og ihvertfald forebyggende for forkølelse osv. Og tænker det ik er helt ringe hvis man er ramt. God bedring smiley

• #8   14. mar 2014 Er du tjekket for kyssesyge, ? Lyder ikke rart for dig

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

#9   14. mar 2014 Hej alle, tak for jeres støtte, jeg tog til lægen tidligt på imorgen Idag da jeg nemlig kun fik 2 timers søvn og havde det virkelig slemt. Jeg blevet undersøgt og fik taget blodprøver hvor min infektionstal lå meget høj. Jeg fik ikke lige spurgt hvor meget. Men jeg fik ellers nogen sugetabletter som gerne skulle være bedøvende og penicillin samt paracetamoler. Jeg bliver så ringede op efter igen og får af vide at jeg ikke skal fortsætte med penicillinen da det er kyssesyge, så nu må vi se hvordan det kommer til at gå smiley

• #13   15. mar 2014 Da jeg havde kyssesyge var det godt at spise is. Især når man er så hævet og også yoghurt.

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

#14   15. mar 2014 Mange tak alle sammen.

Det er ikke en svine influenza jeg fik taget blodprøver og det viste sig at det var kyssesyge. Men jeg fik spist yoghurt igår og Idag kan jeg hverken drikke eller spise, feberen har også virkelig slået med helt ned på jorden smiley

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

#15   15. mar 2014 Jeg har jo hurtig tendens til at blive dehydreret, hvor jeg så bliver indlagt. Derfra får jeg væske i kroppen igennem en drop, er så bange for der sker den lille noget :((

• #16   15. mar 2014 Jeg havde os høj feber. Håber du snart er ovre det

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

#17   15. mar 2014 Hej derude, jeg vil lige informere jer om at jeg blev indlagt tidligere på dagen omkring 14:00. Jeg fik taget blodprøver og det vidste sig at min lever var påvirket og det sker, for nogen bliver hårdt ramt og andre let. Min nyregunktionstal skulle ligge mellem 45-50 min lå på 43, men det går nok. Min blodprocent er lav, selvom jeg fik tidligt jern under graviditeten da min blodprocent også der lå lav. Og min infektionstal lå på 53. Jeg må ikke være fysisk aktiv i en mdr da mit mildt kan springe. Jeg fik nogen pinex stikpiller som rent faktisk har hjulpet på øresmerterne og hovedpinen og lidt af synkesmerterne. Fik prøvet noget halcin spray, men ohh nej den tager lige smerterne i 2 min og så de tilbage. Men heldigvis kan man kun smittes en gang i livet. Jeg skulle vælge mellem en drop og noget væske og fortsat indlagt, eller jeg kunne prøve pinex og tvinge saft ned i maven og komme hjem. Intet er bedre end at komme hjem, så jeg valgte den naturlige måde. Tusinde tak for jeres for jeres dejlige støtte, det varmer virkeligt. Og som frejas mor siger så ville jeg prøve med noget is. Men hvor lang tid tog det dig før du blev rask?

• #18   15. mar 2014 Ja is er godt og så rigtigt kolde drikke. Tror jeg lå i 4 uger spiste 3 mini yoghurt om dagen fordi jeg ikke kunne synke. Så kan nemt følge dig. Jeg måtte så ikke drikke eller dyrke motion i et halvt år.

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

#19   15. mar 2014 Uha et halvt år uden motion smiley jeg føler sgu virkelig med dig. Men tilgængeld så kan man kun smittes en gang, og de gode er at du fik det overstået. Har faktisk lige fået spist is, det var ihvertfald bedøvende mere end det halcin spray og hexokain sugetabletter. Taaak for rådet, det hjalp
    Virkeligt. Jeg har været syg i 2 uger nu. Nu må vi se hvor lang tid tager, det jo satme slemt ://

• #20   16. mar 2014 Ja jeg var os hårdt ramt. Men heldigvis havde jeg det da jeg var 14 for det mister af h til. Godt at høre isen hjalp. Krydser finger for det snart går over

• #21   16. mar 2014 Åhh smiley rigtig god bedring!!! Håber snart du er frisk igen smiley

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

#22   16. mar 2014 Mange Tak skal du ha luise 35+ (:
    Og tak freja's mor smiley

• #23   1. apr 2014 Regner med du er ved at være frisk igen. smiley jeg måtte ikke dyrke nogen former for motion i 6 måneder efter. Og sov rigtig rigtig meget det første år efter. Men derefter var alt også normalt igen. smiley god bedring

Kommentér på:
Virkelig slem halsbetændelse :(!!

Annonce