1.715 visninger
|
Oprettet:
Bækkenløsning? {{forumTopicSubject}}
Jeg tror evt jeg er ved at få bækkenløsning eller har fået det, grundet at jeg har mange smerter i hofterne og bækkenet.
Hvem skal jeg kontakte for at få svar? Skal til NF mandag aften og det vil jo være super rart hvis de kunne svare på det, men ved i om de kan? Eller skal jeg kontakte egen læge?
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 23 Svar: 478
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
De brugte meget tid på at forklare os at der ikke er noget det hedder bækken løsning.
Og at hvis man skal finde af hva der Gør ondt skal man en masse undersøgelser igennem..
De sagde at mest almindeligt er dine ledbånd og sener der Gør av av. Og dine hofter udvider sig.
De anbefaler bækken bælte. Motion i vand. Og korrekt brug af kroppen.
Noget det kan lindre smerterne er is. Fx ærter eller is i en frysepose.
Ja der er mange muligheder..
du kan evt få din jo til at henvise dig til fysisk på dit hospital. Speciel når du har en forhistorie for svagt bækken.
jul 2013
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 132
Jeg får vandvittig ondt i mine hofter og mit bækken når jeg er på job - står og går meget. Nogle dage kan jeg absolut intet når jeg kommer hjem, kan knap overskue at skulle køre hjem (i bil)
Jeg har ikke bækkenløsning, bare alm gener pga graviditeten.
Men hvis du er i tvivl så ring til lægen og bliv undersøgt.
Håber for dig det ikke er en omgang bækkenløsning, men "bare" alm smerter i forbindelse med dig graviditet
feb 2014
nov 2013
feb 2014
det er nnormalt at være plaget af bækkensmerter desværre
jul 2013
eg kan også have problemer med at komme ud med hundene nogle dage efter job pga smerter
nov 2013
Men i morgen har jeg lovet at fodre ænder og tage på legepladsen med min nevø på 5, heldigvis synes han moster skal slappe af, og hun i hvertfald ikke kan lege vildt. Men skal jo stadigvæk gå der hen med ham og tilbage igen.
Må man tage panodiler når man er gravid?
feb 2014
okt 2013
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 85
Aldrig har jeg prøvet noget der gør så ondt.
jul 2013
Bækkenløsning?