{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid 2 gang - hvordan fortælle
  • #1   21. maj 2014 Vi fortalte det til vores forældre, som er næsten de eneste der ved det.
    Min mor skal giftes med hendes kæreste på lørdag. der har vi købt en trøje til vores søn som han får på i løbet af aftenen. der står p maven af den: Jeg skal være storebror. så der får de fleste det at vide på den måde.

    er 4+0 i dag.


  • #2   21. maj 2014 Vi havde købt en bluse hvor der stod "jeg skal være storebror"..

  • #4   21. maj 2014 Juleaften hang jeg NF billedet på køleskabet og skrev : Hej farmor, vil du dele fødselsdag med mig ? smiley

  • #5   21. maj 2014 Vi købte et sæt babytøj og pakkede ind, som vi så gav bedsteforældrene i gave.

  • #6   21. maj 2014 Jeg sendte en MMS med et billede af en positiv graviditets test til svigerforældrene. De blev rigtig glade.
    Jeg var på besøg ved mine forældre, da jeg sad og kiggede kjoler på nettet med min mor - de har guldbryllup her til juni. Jeg finder så en ventekjole frem, og siger: jeg tror at jeg bliver nød til at have sådan en her på til jeres guldbryllup... Haha hun så sjov ud i hovedet, og skulle lige fange den helt. smiley


  • Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #7   21. maj 2014 Begge mine drenge er testet positiv den 1 april, så min var den klassiske "jeg er gravid!" ...- jeg løj bare ikke smiley

  • #8   21. maj 2014 Vi tog ned til farfar og farmor og faster og så sagde Freja jeg skal være storesøster. Og de blev mega glade og så kl halv 10 om aftene kørte vi ud til mine og fortalte det

  • #9   23. maj 2014 Manden gik helt i sort første gang, så da jeg testede positivt anden gang satte jeg mig ned, så ham dybt i øjne og sagde: vi skal på arbejde, vi skal have Gabrielle (vores store pige) klar til vuggerne og hunden skal luftes, så det er über vigtigt at ikke går i sort når nu jeg fortæller dig at du skal være far igen. Selvfølgelig gik han i sort:-D.
    Vi fik Gabrielle til at sige det til min mor. Hendes kommentar: "når! Så har i da bollet to gange". Jeg kunne krybe i et musehul. Total pinligt
    Min søster fik et brev med i madpakken hvori der stod at hun skulle være moster for anden gang. Vi fik en kollega/familierne til at filme hende da hun åbnede brevet. Det var som at se en Cirkusabe hoppe rundt af bare begejstring. Og rørstrømsk er hun også, så stortudende hoppede hun rundt blandt kollegaer der fattede hat af hvad det skete :).
    Svigermor (og svigerfamilien) fik besked juleaften. Vi havde pakket et scanningsbillede ind i svigermors gave sammen med et par dvdfilm hun havde ønsket sig. Dvdfilmene blev kastet over i sofaen mens sviger dansede rundt i stuen.


Kommentér på:
Gravid 2 gang - hvordan fortælle

Annonce