{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.678 visninger | Oprettet:

Hvad kan det være? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley Er i dag 17+0 og døjer rigtig meget med ryggen specielt hvis jeg skal gå længere ture. Det sidder for det meste nede i lænden, men er her den sidste uge trukket længere ned. Det lyder lidt mærkeligt, men det nærmest prikker og stikker ned i halebenet og helt nede ved "numsen". Hvad tror i det kan være? det prikker og stikker også når jeg ligger ned smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan det være?
  • #1   24. jun 2014 Bækkenbund løsning???

• #2   24. jun 2014 Var også min tanke men det er svært ligesom at vide HVOR ondt man ligesom skal have smiley men skal til akupunktur i morgen hos en jordmoder på sygehuset, så mon ikke hun kan give mig lidt svar smiley

• #3   24. jun 2014 Det er garanteret nerver der bliver klemt:) evt en iskas nerve det helt normalt mange døjer med det:) en fysioterapeut vil helt klart være god at gå til og få nogen øvelser,
    Kun meget få for bækkenløsning det et desværre bare blevet en diagnose for samtlige almindelige graviditet gener:)

• #4   24. jun 2014 Har nemlig godt kunne læse mig til at det faktisk er sjældent man får "rigtig" bækkenløsning. Men kan nerverne godt være i klemme når man ikke er længere henne? troede det havde noget at gøre med "vægten" på maven? smiley

• #5   24. jun 2014 De kan sagtens komme i klemme tror jeg var 14 uger henne jeg begyndte hos en fysioterapeut smiley dine ben kan virke følelses løse og det kan virkelig virkelig gøre ondt i lænden:) og bækkenløsning opstår langt de fleste gange i 3 trimester:)

Kommentér på:
Hvad kan det være?

Annonce