29. aug 2010 Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 63 Svar: 397
Kroppen gør sig klar... {{forumTopicSubject}}
hej alle.
jeg er 35 uger henne i dag. 19/12 2014. med mit andet barn.
jeg har i noget tid haft en del slim, formegentligt proppen.
jeg har den sidste lille uge haft meget tynd afføring nogle gange 2-3 gange om dagen. vågner om natten med kvalme, som om jeg skal kaste op og skal på toilet, hvor det løber ud af mig.
i går aftes og i dag synes jeg så at der er mindre aktivitet i maven end der plejer.
alt sammen der kan tyde på snarlig fødsel, men synes bare det er lige tidligt nok.
andre der har oplevet det samme.??
det skal siges at jeg gik 9 dage over med min søn. oplevede det samme med ham men langt fra så tidligt.
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 530
Men i min terminsgruppe var der en del der havde samme symptomer som dig, og alligevel gik der uger inden de fødte. Så jeg tror ikke du skal bekymre dig helt vildt. Mindre aktivitet kan jo også bare være fordi pladsen er trang derinde
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 63 Svar: 397
og håber da ikke min krop bliver ved med at tømme sig så jeg ikke får søvn om natten. for det mangler jeg godt nok.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Under min graviditet vekslede jeg en del mellem forstoppelse og diarré.
Men da min fødsel endelig gik i gang, var det totalt uden varsel. Ingen blødning eller slim inden.
Når jeg skal have mit lort, får jeg også altid dårlig mave. Hormoner...
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 63 Svar: 397
Har stadig rigtig meget slim, ingen blødning, selvom jeg synes mit slim begynder at blive en lille snert af en rødlig farve. Der er masser af liv igen, næsten for meget.
Jeg er begyndt at få en del ondt i bækkenet og i ryggen, til at jeg er nødt til at gå i seng.
Kroppen gør sig klar...