{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

håber i kan hjælpe :) {{forumTopicSubject}}

jeg ved ikke helt om jeg skal være nervøs eller om jeg bare skal slå det hen.
men her til morgen hyggede kæresten og jeg os smiley og da vi sådan har ligget lidt efter, siger han pludseligt at han havde haft meget nemmere ved at komme ind end han plejer, og viser med fingrene at jeg allerede var lidt over 1 cm åben, og han plejer altid at have problemer med at kunnet komme ind.
men ved ikke om jeg skal være nervøs for det, men det at det hele gik så "nemt" imorges sætter alligevel lidt tanker igang, er 33 + 5 idag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  håber i kan hjælpe :)
  • #1   13. dec 2008 jeg skal ikke tør sige noget men det er jo kke selve skeden der åbner sig først ved fødsel, det er livmodermunden og den skulle han helst ikke kunne mærke for så er livmoderhalsen trukket sig helt sammen og det kan betyde at du er gået i fødsel

  • #2   13. dec 2008 jeg har haft det på samme måde som dig da jeg var lige så langt henne som dig, det behøver ikke betyde noget, man bliver lidt større alle steder syntes jeg...
    Jeg har ikke født endnu, har termin på mandag.

    Jeg troede også at det var fordi jeg var begyndt og udvide mig, men fik også af vide at det ikke var ens betydning med at jeg var ved og gå i fødsel....


  • #3   13. dec 2008 man kan sagtens begynde at åbne sig en smule i god tid, også være åben 1cm i lang tid..
    i hvert fald hva jeg har hørt..

    men altid, hvis du er nervøs, så ring til fg, de kan svare bedst...
    og husk på man ikk kan overrende, eller ringe for mange gange på fødegangen...
    det er det de er der for...


  • #4   13. dec 2008 skal jordemoderen ikke mærke oppe i en for at konstatere om man har åbent sig?

    vil lige sige at vi også altid har lidt bøvl med at få den ind og bruger lidt tid på det -og det er uanset hvad, så har jeg aldrig haft nemt ved at få sådanne ind. Der skal lige bøvles lidt og min kæreste har haft ekstremt travlt med arbejdet så det var MEGET lang tid siden at vi sidst havde dyrket sex sidst, også fordi han arbejder 80 timer om ugen fordi der er en masse af hans ansatte der er blevet fyret så når han kom hjem drattede han om på sofaen omgående og sov.

    men den anden dag kom han også ret let ind hvilket jeg undrede mig over for det plejer ikke at gå så nemt. Er 32+1
    så måske er det normalt? har ikke engang plukveer så tror ikke jeg er ved at gå i fødsel -men fik godt nok nogen stykker bagefter og havde kun prøvet at få en før da jeg var 22 uger henne. Men det skulle også være normalt


  • #5   13. dec 2008 orgasme kan give plukveer, så det er nok derfor du har fået dem bagefter.

  • #6   15. dec 2008 det har jeg hørt ja, men det undrer mig for var så træt da vi.. at jeg ikke fik orgasme den aften. -eller det var kl. 5 om morgenen, totalt upraktisk tidspunkt så det undrede mig hvorfor jeg fik dem alligevel når jeg jo ikke fik orgasme.

    fik 5-6 stykker efter hinanden. blev helt urolig når jeg kun havde prøvet at få 1 før da jeg var 22 uger henne men nu var 32 uger henne og de så lige gik amok.


Kommentér på:
håber i kan hjælpe :)

Annonce