{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

2 streger {{forumTopicSubject}}

puha.. den havde jeg ikke lige set komme. Min kaereste og jeg vil gerne have boern, men da vi ikk har vaeret sammen saa laenge, ville vi gerne vente til foraaret med at blive gravide. Men nu var mens udebleven, og jeg regnede med det var pga kroppen sku finde sig selv, efter ppille stop, men her til morgen var der sq 2 streger. Har nogen af jer oplevet falsk positiv. Skal til laegen imorgen, for der skulle jeg have tjekket mit stofskifte, men nu kommer det nok til at handle om noget andet... er selvfoelgelig glad, hvis jeg virkelig er gravid, men ogsaa meget skraemt og chokkeret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 streger
  • #1   14. dec 2008 Iben - hvor længe har i været sammen??
    da jeg opdageed jeg ventede Noah var det også et meeeeega chok..
    vi havde været sammen 14 dage, da jeg testede positiv...
    jeg havde haft influenza lign symptomer, træt, kvalme ondt i hovedet mv..

    Men trods vi har været sammen så kort tid, så har vi altså Noah sammen nu, og er stadigvæk sammen...
    så det kan sagtens lade sig gøre :O)


  • #2   14. dec 2008 hvis testen er for gammel kan den godt vise positiv uden at være det, så det bedste ville nok at være at tage til lægen smiley

  • #3   14. dec 2008 I har vel også snakket om at du måske ville blive gravid tidligt, når du nu har smidt p-pillerne...? Der er jo nogen der nemmere ved det end andre... Men kan godt forstå det kommer som et chok, hvis I psykisk var indstillet på at det først ville ske til foråret. Godt I har 9 måneder at vænen jer til det på. smiley Hvad siger din kæreste til det?

  • #4   14. dec 2008 Jeg var også meget chokkeret, for jeg havde ikke lige tænkt mig at skulle have børn lige nu. Kæresten var sindsygt glad og ringede til sin far men jeg vidste ikke rigtig hvordan jeg skulle håndtere det. Det plejer at være omvendt sådan noget mht. fyren og pigen.
    jeg var meget splittet. På den lyse side kunne jeg blive ung mor men på den anden var jeg ikke klar. Vi gik da aldrig i byen mere alligevel og med vores afslappede levevis fordi vi var færdige med det vilde liv gjorde at et barn fint ville passe ind, men har aldrig været særlig god til børn og så syntes jeg måske at tanken om at blive mor lå lidt længere ude i fremtiden. Ville også gerne have uddannelse først, og havde en masse spørgsmål og var ret forvirret og vidste ikke hvad jeg skulle gøre.

    er ret glad for at jeg beholdt det nu. Da jeg blev gravid vidste jeg INTET om børn eller graviditet. Har aldrig skiftet en ble og har holdt mig fra at snakke med små børn fordi de skræmte mig lidt. Hvad skulle man sige til sådan et?
    men i ventetiden kommer det hele nærmest automatisk og man bliver helt rustet og får den viden om alt det man ikke anede en pind om før så det hele falder på plads, og det der skræmte en før glæder en nu og skræmmer slet ikke en. Der sker så mange forandringer i de 9 mdr. Det troede jeg egentlig ikke, men er blevet meget overrasket.

    før jeg blev gravid, hvis et barn i bussen græd fik jeg stress og tænkte "få den nu til at holde k***"
    men nu bliver jeg rørt helt ind til benet og er selv svært ved ikke at græde. Og må nogen gange tørre tårer væk.
    Det hele blev pludselig vendt på hovedet. Sådan havde jeg aldrig troet i min vildeste fantasi at en graviditet kunne ændre en


  • #5   15. dec 2008 undskyld jeg først svare nu, men ved ik om i ser det efter så lang tid.
    Vi har været sammen i 2 mdr, men kendt hinanden i 2 år, jeg har bare haft en anden kæreste. Jeg er hovedkuls forelsket i ham, og er sikker på vi bliver gode forældre, jeg blev bare lidt chokeret.
    Var ved lægen idag der sagde at jeg var 6+2 smiley


  • #6   15. dec 2008 det er da dejligt, tillykke!!!

  • #7   16. dec 2008 har en veninde der kun havde været sammen med hendes kæreste i 14 dage da hun blev gravid ved en upser. Og de er stadig sammen i dag og deres datter er 4 år

Kommentér på:
2 streger

Annonce