{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Ekstra scanning...grundet blod :o( {{forumTopicSubject}}

Ja i mandags skulle jeg til jordmoderen.
Da jeg skal tørre mig, efter at ha lavet en urinprøve ser jeg til min skræk at der er blod på papiret.

Det fortæller jeg selvfølgelig jordmoderen som noget af det første og hun ringer til Slagelse for at jeg kan komme ned og blive scannet.

I Slagelse siger de at alt ser fint ud og jeg får også guldklumpen at se. H*n spjætter rundt.

I farten glemmer jeg at spørge, hvor længe jeg kan forvente at bløde...og det er jeg lidt ked af nu...for bløder stadig...det er ikke frisk blod, men lidt brunligt.

Gid det gad stoppe....NU.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekstra scanning...grundet blod :o(
  • #1   31. dec 2008 Skal lige nævnes at jeg er 13+4 i dag...

  • #2   31. dec 2008 Forstår godt du er bekymret.. men dengang jeg ventede min datter oplevede jeg det samme.. jeg fik afvide jeg sku ligge mig ned, ikke løfe tunge ting, etc etc.. Hvis blødningen forsvandt var det ikke noget, og hvis den tog til var det en abort ( var kun 4 uger henne). Koldt og kontant fik je afvide, at de intet ku gøre andet end en scanning når blødningen stoppede, for at se om babyh´en stadig var der smiley

  • #3   31. dec 2008 Jeg fik jo egentlig bare afvide at alt er OK...så det må jeg jo nok bare forholde mig til...regnede bare med at blødningen så ville stoppe.
    Holder meget øje...men det er "bare" brunligt.

    Hvad så...gik det så godt med dig og bebsen???


  • #5   1. jan 2009 ja, jeg har en datter på 3 år smiley mit var ikke brunligt.. det var knald ødt og der var meget :s

  • #6   1. jan 2009 Du kan da prøve at ringe til din jordemoder og snakke med hende imorgen, hvis du stadig er bekymret.

  • #7   1. jan 2009 Hej jeg er 15 uger henne og jeg blødte meget indtil jeg var i uge 12, det stod på i næsten 2 mdr med pletblødninger og en enkelt styrtblødning helt i starten af min graviditet så det kan altså godt stå på i rigtig lang tid.

  • Carina
    Carina Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 91
    #8   1. jan 2009 Jeg er 12+2 henne og var til NF scan i tirsdags. Der sagde hende der scannede at jeg havde et slags kammer i mig som var lige ved siden af den bette, som var fyldt med blod. Og det ville komme ud på et eller andet tidspunkt eller min krop ville fjerne det automatisk. Det ville også været mørkt blod, ikke frisk.
    Da jeg skulle i seng om aftenen blødte jeg også, og blev helt bange og tænkte meget. Men det er så holdt op igen efter at have blødt i ca 24 timer, ikk meget bare sådan lidt mere en bare plet. Tænkte på det der kammer jeg havde i mig, som nok ville tømmes nu, for at der var mere plads til den bette.
    Må nok bare venne mig til at bløde en gang i mellem,
    Krydser fingre for dit også er sådan noget som går over inden kort tid...


Kommentér på:
Ekstra scanning...grundet blod :o(

Annonce