{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Er det kun mig ? {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig som tuder konstant over ingenting.
Har tudet over fire ting i dag og det er bare de mest latterlige ting jeg græder over som f.eks. ringede jeg til en dyrelæge i dag og blev mødt at det mest dårlig talene dame jeg nogensinde har snakket med. Blev først skældt ud fordi jeg ikke ringede i deres telefon tid og så snakkede hun bare grimt eftersom jeg spurgte hvornår jeg så skulle ringe så jeg jo kunne gøre det. Kan ikke forstå man snakker sådan hvis man skal have nye kunder. Blev så frustreret af at få sådan en dame i telefonen at jeg bare måtte side alene her hjemme og tude i 5 min. Ellers har jeg tudet over jeg skulle gøre rent og alt muligt andet. Har det kun mig der har det sådan.??? ;o(
Er i uge 18.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det kun mig ?
  • #1   7. jan 2009 Sådan havde jeg det også i min graviditet. Tudede hvis jeg fik bare det mindste modgang :o)

  • #3   7. jan 2009 Alle de hormoner, jeg går nu ikke selv sådan og tuder....endnu... smiley
    Men hvis jeg ser noget i fjernsynet med nogle der føder, så er jeg grædefærdig for så tænker jeg bare på hvor vidunderligt det bliver når det er mig selv der skal ligge der om 5 mdr...


  • #5   7. jan 2009 Godt så det ikke kun mig. Føler mig bare lidt dum bagefter. :o)


  • #6   8. jan 2009 Jeg er glad for at kæresten altid falder i søvn på sofaen tidligt, for jeg begynder altid at tude over et eller andet latterligt i fjernsynet så det ville være mega pinligt at fortælle ham hvad jeg græd over hvis han så det.
    Jeg har aldrig kunne tude over bryllupper og har ikke rigtig forstået det der med at tude over dem.
    Det var da meget smukt ja, men ikke noget jeg anså som noget jeg kunne græde over eller få klump i halsen over.

    og hvor slemt er det så lige blevet? jo... jeg har tudet til Bridezillas! Fordi jeg pludselig syntes det var så smukt og Bridezillas er bare et program hvor man ser hvor meget kælling brudene er og hvordan de hundser med folk og sviner dem til. hende her var den største so men da de blev gift og folk kom og lykønskede dem bagefter tudede jeg vildt.


    en dag havde kæresten sagt at han ikke ville falde i søvn mens jeg lavede aftensmad og da jeg var fædig efter en halv time med kartofler, fiskefileter, persillesovs og grøntsager og kom ind med det sov han og så tudede jeg i vilden sky så min make-up løb ned af kinderne så jeg var helt sort og jeg hulkede helt vildt for nu ville maden jo blive kold.

    Har prøvet at tude over en Pampers reklame 2 gange..

    eller også tuder jeg når jeg bare sidder og ser Kanal4 om aftenen, enten til Qtv, De Unge Mødre, eller Ghostwhisper

    så jo kender det godt..
    aller værst var det en dag jeg skulle hjem i bus og kom til at sidde ved siden af en kvinde der havde hendes nyfødte dreng mod sit bryst. Nok højst en uge gammel, vil skyde på et par dage, og han var så stille.. han kiggede bare med sine store øjne og da han efter laang tid begyndte at græde -det var ikke så højt fordi han jo ikke var særlig gammel men GUD hvor måtte jeg klemme tårer inde og min hals snørrede sig sammen, det var virkelig svært at holde hulk inde


Kommentér på:
Er det kun mig ?

Annonce