{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

vægt {{forumTopicSubject}}

Puha, synes pludselig, det går hurtigt med vægten.. men det er vel også nu her, det store ryk kommer.. Synes altså bare, det er lidt tidligere end sidst.. Havde ellers i lang tid kun taget sølle to kilo på, men da jeg så igen steg på vægten, havde de sørme formeret sig og var blevet til syv, eller rettere otte, lige pludseligt!
Er det kun mig...?!? Min kære mand bliver lettere overrasket hver gang han kigger på min mave, og mener, folk snart tror, der er tvillinger på vej:-D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vægt
  • #1   18. jan 2009 Her er der jo tvillinger på vej og jeg har taget 13½ kg på indtil videre... og jeg får hele tiden at vide at jeg da ikke er særlig stor - jeg synes jeg er enorm...

• #2   18. jan 2009 Det er jo også meget ekstra vægt, man pludselig slæber på... Så er det nemt at føle sig enorm.. Men dejligt, når folk er flinke ved en:) Fik også at vide af en forleden, at jeg var tynd i hovedet i forhold til sidst, hun havde set mig.. hmm, er det en kompliment, eller mon hun bare havde syntes, jeg var tyk der:-D

• #3   18. jan 2009 loool ja jeg tænker også når folk siger jeg er tynd nu, at jeg jo så må ha været tyk før jeg blev gravid... (og DET var jeg ikke, der vejede jeg 47 kg.)

• #4   18. jan 2009 Jeg havde også ind til 20. uge kun taget 1½ kg på. Men så nu... puha puha, så er vægten steget i alt med 5 kg... Så jeg synes også det er gået rigtig hurtigt....
    Håber bare det snart stopper igen smiley

• #5   18. jan 2009 hold da op, jeg har ikke rigtig taget noget på endnu... startede med at smide 2½ kg og har nu taget de 2½ kilo på igen. er 23 + 2 i dag... så er lidt over halvvejs smiley men det er nu meget rart ikke at have taget så meget på og der er masser af liv. men maven er vokset en hel del smiley

• #6   19. jan 2009 Louise: nej, 47 kilo kan man da vist ikk kalde tyk;-)
    Dejligt, at det ikke kun er mig:) men hvad, sidste gang eksploderede vægten også en overgang, og holdte den på kilo alt i alt.. meeen, så vil man jo helst heller ikk tage mere på denne gang...

• #7   19. jan 2009

Jeg er i uge 23 og har taget 8 kg på...
    det kan man næsten ikke se på mig .

• #8   19. jan 2009 jeg startede med at tabe mig, og er nu 1-2 kg over hvad jeg vejede før jeg blev gravid XD

Jeg har kun en enkelt i maven, og den blev d. 13. januar målt til at veje 582g smiley

jeg er 23+6

Kommentér på:
vægt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce