700 visninger
|
Oprettet:
Hvordan går det? {{forumTopicSubject}}
Heej.
Jeg sys godt nok her er stille..
Så nu vil jeg da prøve og gør lidt for at det knap er så stile..
Hvordan har I det allesammen efter fødslen?
Hvordan går det med jeres små guldklumper?
Knus
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 222 Svar: 557
Her går det også rigtig godt.. Nicklas vokser og udvikler sig også som han skal.. Så det er bare rigtig skønt. Og ja, så er han ved at få tænder.. De står stille lige nu, men man kan både se og mærke at de er på vej frem..
Også sover han os igennem nu. Og han får stadig kun MME .. Så det er bare rigtig skønt.. Er en rigtig stolt moar..
Man blir sku bare så stolt, når de små guldklumper gør/laver noget nyt, eller hva skal man sige.. ;-D
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Og det går super med lille manden. Han vejet i mandags 4800 g har haft tabt sig i forhold til vægtskalen så vejer ham hver uge.. men nu går det fremad igen. Det er vildt så meget der sker lige nu med ham han er endnu længere vågen her den anden dag 5 timer, han er begyndt ikke at vil overgive sig fordi han vil have alting med.
I mandags vende han sit fra mave til ryg for første gang (ni uger og 3 dage gammel) han har siden han var tre uger kunne vende sig fra ryg til om på siden. Så er noget stolt Han er her i weekenden begyndt at savle og kan se tre tænder og mærke den ene af dem.. håber ikke de kommer frem allerede nu da jeg jo ammer.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Hun har også vendt sig fra maven til siden og også helt om på ryggen så det er jo så fint. Hun pludere og smiler helt vildt men har hun nu gjort længe =o) Så holder hun hoved helt selv men har nu også gjort i 2- 3 uger og så elsker hun at stå.
Lærke sover også igennem og meget længe så det nydre jeg godt af hehe =O)
Lærke er stådig kun på bryst så det er dejlig nemt.
Med hensyn til mig selv gå det okay, er stadig lidt øm for neden og så bløder jeg stadig, så det skal jeg lige snakke med min læge om her på torsdag når jeg skal til det der 8 ugers tjek, for synes det er meget mærkeligt at jeg stadig bløder...
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
Her går det på de fleste punkter super.
Max er jo allergisk overfor NAN og generelt mme, så han får stadig nutramigen. På fredag skal han til undersøgelse på børneafdelingen for at vi kan få tilskud... er sq dyrt det skidt.
Så smiler han stort. Første gang var til hans far, så mormor og morfar. Så farmor og farfar... og til allersidst; mig! Og han er SÅ dygtig til at holde sit hovede selv. Og han sover fint.
Så er vi blevet alternative her i huset. Max bruger stofleer i stedet for engangsbleer. Vi har lidt mere vasketøj, men tilgengæld en gladere konto, da man sparer rigtig mange penge med stofbleer, plus jeg ved helt sikkert hvad jeg pakker hans lille mås ind i.
Og så bliver han viklet, når han er ked af det. Han har eftermiddage hvor han bare skriger og skriger. Så tager jeg enten viklen eller slyngen på, og putter ham i, og vupti, er der ro. Plus jeg har begge hænder fri...elsker min strækvikle.
Hvis i er blevet nysgerrige mht til stofbleerne eller viklen, vil jeg gerne svare på spørgsmål... måske man kunne få lokket en mere til at vikle eller bruge stof..
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 22 Svar: 804
Hun kan vende sig om på siden når hun ligger i vores seng, og så er hun et stort smil, indtil hun bliver træt..
Men alt i alt, er hun en dejlig nem pige, og vi er rigtig glade for hende!
Christine:
Jeg er først holdt op med at bløde for ca. 1½ uge siden, så jeg har blødt i godt og vel 9 uger efter fødslen.. Så jeg tror da at det er meget normalt?? Nogle bløder jo desværre længere end andre... =(
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Så gå jeg bare og venter på at jeg skal ned til doktor manden og have sat spiral op...
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 222 Svar: 557
Dejligt at høre at det går godt hos jer allesammen...
Det kan jo ikke blive bedre..
Hvordan går det?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside