{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.364 visninger | Oprettet:

Hej (ny i gruppen) {{forumTopicSubject}}

vi er nye her i gruppen og ville da lige præsentere os...

Min søn Emil kom til verden i uge 32+4 ved akut ks, da jeg blev indlagt d. 2/9-08 med svær svangerskabsforgiftning, ved 1tiden d 3/9 fik jeg feber og gik i krampe, så manden blev tilkaldt og kl 2:58 kom den lille gut til verden....1500g og 42cm
Vi var indlagt på H6 på OUH i 23 dage, hvor han kom sig rigtig godt, kom dog i lys 4gange af de dage, da han havde meget gulsot...

Nå men alt i min graviditet gik ellers kanon, til vi i uge 29 ved en vægtscanning fik af vide at han ikke tog på...Var efterfølgende til vægtscanning hvert uge, og i uge 31+ fik vi de to lungemodnersprøjter og de forberedte os på at han skulle ud før uge 36, men vi havde aldrig i livet regnet med at han ville komme til verden allerede 1½uge efter....Men takket være min kanon jordemoder blev jeg indlagt dage før fødslen...Selvom det var meget imod min læge som dagen forinden bare havde sendt mig hjem med beskeden om at hvile fordi han mente at alle gravide bare var pyldrede, han gad end ik måle mit blodtryk el tjekke min urin..... En godt gal jordemoder tog hurtigt imod mig næste morgen....

Nå men har ik den læge mere og Emil vokser over alt forventning og kan endnu ik mærke på ham at han er kommet så tidlig til verden...

Nå men et langt indlæg fra mig...Om det giver mening ??? Men det var lidt om os....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej (ny i gruppen)
  • #1   4. feb 2009 smil lyder skide godt kan følger godt med og velkommen i gruppen

• C M
    C M Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #2   4. feb 2009 Hej og velkommen til... c",)

Min søn er også født 32+4 men kom på helt naturlig vis. Han ville bare ud... c",)
    Heldigvis havde han kiloene med sig og klarede sig rimelig og sådan er det heldigvis stadig... c",)

Dejligt at høre det går godt nu med dig og din søn...

• #3   4. feb 2009 velkommen til jer...

For det 1. godt og hører at det går godt med ham...

Tjajeg har født i uge 31+ 2 eller 3... kan slet ikk huske det mere...

Jeg var ved jordemoder D. 17. april og blodtrykket var meget mærkeligt... så blev bedt om og ta til lægen dagen efter... og det gjorde jeg...
    det var en gang svangerskabsforgiftning til mig...
    var indlagt fra den. 18 april... fødte den 26. og kom hjem den 18 juni...

min oprindelig termin var d. 25 juni...

Den dag i da er Tobias snart 2 og der er intet og mærke på ham, ikk andet end at motorikken ikk rigtigt fulgte med... men den er indhentet rimelig godt...
    glad, frisk og smilende dreng...

Det var så noget af min historie...

• #4   5. feb 2009 Hej, velkommen til smiley

Kommentér på:
Hej (ny i gruppen)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce