{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan tog mændene det?
  • #1   30. apr 2008 Men havde han nemmere ved at komme over det end dig?
    Min kæreste var også helt knust.. Han var på arbejde da det skete, og skulle køre helt fra ålborg og til Århus. Så han havde haft meget tid til at side og tænke i bilen.. Men han "glemte" det hurtigt, hvor i mod jeg gik helt ned...


  • #2   30. apr 2008 jeg vågnede af en drøm hvor jeg misted det.. og da jeg vågnede var jeg svøbt ind i blod.. jeg syndte mig at vægge min kæreste og jeg græd og græd og græd.. han tog det stille og roligt for min skyld.. men da jeg var helt i bund da, da jeg var færdig med min mens, der sagde jeg til ham at jeg virkelig manglede en respons og han græd med mig så han var lige så langt nede som jeg.. men han er over det igen.. men.... jeg vågner stadig og har den samme følelse i mavne som da jeg mistede det.. smiley

  • #3   30. apr 2008 Synes det var rigtig hård at se min kæreste så ked af det... Det havde jeg jo aldrig set før.. Men på den anden side var det også rart, at se at det også betød meget for ham.. Men den oplevelse bragte os meget tættere end vi var før, fordi det var så hårdt følelsesmæssigt..

  • #4   2. maj 2008 Anders viste slet ikke sine følelser han lukket sig inde... Og det gjorde det meget svære for mig/os at få det "ud af verden".
    Men efter 1/2 år kunne han ikke holde det ud mere og så fik ve redde på det... Så var en ekstra svær tid fordi man stod "alene" med det.


Kommentér på:
Hvordan tog mændene det?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce