{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i ribbene :)
  • #1   6. mar 2009

Har jeg os .
    Men jeg ved at hun vender med hovedet ned a for hun ligger klar til fødsels og det er hendes numse eller ben der går ind under mine ribben og det gør altså lidt nas...

Lige som når hun sparker på ens blære det gør vildt ondt også skal man tisse smiley

• #2   6. mar 2009 Jaa lige præcis , min hun ligger os med numsen og benene oppe ved ribbenene ... plus hun os bokser på min blære ..

• #3   6. mar 2009 hi hi ja det er SÅÅÅ dejligt ... : ( jeg har to så her er det ofte der lige er en der skal op under og sige hej... jeg prøver at rette mig helt op som en linial og bare håbe på de lige vender igen... av av ..

• #4   6. mar 2009 Jannie , har helt ondt af dig , jeg døjer med en hvor du derimod har det dobbelt så trængt smiley Og ja der er ikk andet at gøre end at rette sig helt op og håbe på at de glider ned af igen smiley

• #5   6. mar 2009 ha ha nej det er ikke altid sjovt... ha ha.. men jeg må bare lære dem at opføre sig ordenligt når de kommer ud... ha ha . så skal du prøve at se maven når de begge synes de skal "dreje" rundt samtidig... jakss.. : (
    men hva pokker der er jo også mange dejlige ting.. host host.. ; )

• #6   6. mar 2009 Hehe ja , min lille pige er os utrolig aktiv , min mave den hopper jo op og ned , den har sit helt eget liv hehe .. Men ja det må være endnu vildere med to.. De kan vel os kickstarte hinanden engang i mellem hehe ? smiley

• #7   7. mar 2009 jeg kan også mærke det, især hvis jeg sidder i min normale stilling i sofaen.. så er begyndt at skulle have 2 puder i ryggen for at kunne holde ud af sidde der smiley

Kommentér på:
Ondt i ribbene :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce