glædelig up-date : ) {{forumTopicSubject}}
som nogen nok ved er jeg udskrevet fra hospitalet til total aflastning... : (
jeg har så været til scanning idag (helt standard) og var en smule nervøs for at høre drengenes vægt, i og med hvis og hvis der skulle ske ting og sager nu her...
MEEEN , de var vokset super meget siden sidst og følger stadig kurven : )
TV1 1589g og TV2 1484g jeg er total happy... hi hi
jeg bad jordemor om at scanne mig indvendigt også fordi jeg er lidt nervøs for om livmoderhalsen er blevet endnu kortere eller hvad.. men igen total lykke, den var endnu længere end den nogen sinde har været.. : )
uge 23 - 26mm. hospi - 17mm udskrevet - 24mm og idag 30mm
er det ikke bare det dejligste at få af vide efter snart 3 uger på langs...: ) jeg er så glad for jeg virkelig har holdt sengen som jeg fik besked på for det har da båret frugt... juhuuu : ) : ) : )
lægen derude sagde at jeg godt måtte bevæge mig rundt nu, men selvfølgelig stadig med måde.. ikke at jeg nu skal til at fare rundt (slet ikke) men bare at man har grønt lys til at sidde op og spise sin mad og gerne må komme lidt ud og få lidt luft i kinderne... det bliver rigtig dejligt..
jeg skal så måske lige sige at jeg på nuværende tidspunkt stadig ligger ned ha ha tør næsten ikke andet, men nu har jeg fået grønt lys til det...
synes lige i skulle vide det...
hilsen en meget stolt ruge-moar : ) : )
god dag til alle jannie 30+5
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 24 Svar: 466
Jeg fik kørt en strimmel idag, og alt var som det skulle være, men vægten er bare ikke for god.
Fik også målt livmoderhalsen og den var stadig på 19-20 mm så det virker det med at ligge i sengen. Den sidste uge har jeg været noget mere oppe, og det ser ikke ud til at have haft nogen indvirkning på længden, så kom du bare ud af sengen Jannie.
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 156
louise: det er jeg ked af, men hvad siger deres vægt nu...??
louise de sagde til mig på hospi at det talte mere hvor længe de var/blev derinde (mere modne) end størrelsen..... de sagde også at deres milepæl hed 28uge og næste hed 34 uge og der er du jo ovre, det er da positivt ikke...??? åh jeg håber det bedste for dig.. krydser alt hvad jeg kan for dig... : )
mar 2008
Deres vægt gør at vi skal til Randers på neonetalafdelingen, så det skulle vi forberede os på.
Jeg er sådan set ikke nervøs, som du skriver har jeg overstået de kritiske uger. De skal nok klare sig , mine to små krigere...
Så her er vi tre et levende bevis på at det kan betale sig at blive i sengen, når lægen siger man skal
mar 2008
Den lille 1400 noget gram
Den store 1800 noget gram.
Vi fik ikke skrevet vægten ned idag, fordi det var sådan lidt forvirrende....
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 59 Svar: 733
jun 2008
jun 2008
jeg håber scanning i næste uge ser godt ud så du kan gå lidt længere...
tanja : hvis du spør min kæreste så har vi alt klar til de mindst er 4 år gamle... men jeg synes nu nok vi mangler lidt endnu,han tænker ikke på at alt skal vaskes ligges i orden og bla bla bla.. vi fik nr to tremmeseng hjem igår og den skal jo også lige gøres klar med dyner og div. masser af tid ha ha ha ..
mar 2008
Tanja: Det er rigtig spændende ja. Men under alle omstændigheder er jeg mor efter den 10. april.
jun 2008
Louise: hvorfor den 10 april???? skal du have kejsersnit???
mar 2008
Tanja: Ja det skal jeg.
jun 2008
mar 2008
jun 2008
jun 2008
man kan jo også sige at det ikke er en evighed i skal være på neonetal det er vel kun til terminen ikke...?? eller selvfølgelig hvis det går helt super før tid... jeg håber i hvertfald du får to uger endnu.. og lille pigen får lidt mere sul på kroppen... : )
glædelig up-date : )
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside