974 visninger
|
Oprettet:
Mor til Simone og Markus!
7. sep 2008 Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
7. sep 2008 Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Jordemoder! {{forumTopicSubject}}
Hej!
Idag var jeg til jordemoder (37+6). Alt så rigtig fint ud
Mit symfyse fundus mål var 33 cm. og jeg har taget lidt over 8 kg på. Hun skød baby til at veje 3100g, så det bliver ikke nogen lille baby. Jeg selv vejede 3050g, da jeg blev født og kæresten 3300g. Og når man så tænker på, at jeg er en lille spinkel sag på nu 58,6 kg og 162 cm høj - puh, kan da godt blive nervøs for om der er plads nok! Men mon ikke det går Kroppen er vel lavet til det....
Har fået tid til jordemoder igen dagen før termin - altså om 2 uger! Viiiildt! 2 uger!
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 35 Svar: 381
Ja, 2 uger går hurtigt...- er du klar?
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
Men 2 uger det er vildt, tiden er bare gået stærkt her til sidst selv om jeg har lidt længere tid end dig =) jeg synes det er sjovt at hører min kæreste som pludselig også synes det er snart ((griner))
Er du helt klar, med alt ting osv?
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Ja, vi er ved at være klar. Mangler kun at få fat i en kravlegård, men det behøver ikke være på plads før hunden kommer hjem igen. Han er nemlig sendt på "ferie" hos mine forældre, da vi bor på 1.sal og kæresten ikke kan tage over med ekstra gåture, da han skriver bacheloreksamen. Så det var bedst for ham at komme hjemmefra og så komme hjem, når eksamen og fødsel er veloverstået!
Og så er der lige det med den nuværende lille bil, der gerne snart skulle skiftes ud med en stationcar. Vi var ude at kigge på en bil idag og håber på, at det falder på plads måske allerede i denne uge
Tror også det er ved at gå op for min kæreste nu. Han begynder at synes at det er træls at alt det babyudstyr bare står på kontoret og ikke er i brug! Den anden dag fik jeg sat nogle søde små dyr op på væggen ved puslepladsen og han syntes det var rigtig træls, for det var ligesom om det var for "færdigt" uden at der var en baby til at tage det i brug!
Jordemoder!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside