1. okt 2008 Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 323
Så kom min guldklump til verden :) {{forumTopicSubject}}
Torsdag aften den 21 maj kl 22.00 fik jeg min første ve, jeg tog tid på dem, og der var ca 8 min imellem dem og de var ikke så kraftige, jeg gik i seng for at hvile mig mest muligt, men pludselig kl 01.15 fik jeg meget ondt og der var nu kun 5 min imellem, jeg tog derfor på fødegangen og blev tjekket, men var kun åben 2 cm!! så blev sendt hjem igen, veerne forsætte resten af natten og jeg kunne ikke sove pga af så meget kvalme og smerter. de forsætte på samme måde hele fredagen og kl 21.00 tog jeg på fødegangen igen for at blive tjekket endnu engang, nu var jeg åben 3 cm!! ARG jeg var så smadret og afkraftet, efter alle de timer med veer hver 5 min, så jeg tog hjem igen.. kl 21.30 tog veerne pludselig meget til, og så gik det stærkt. Men jeg ville ikke på fødegangen endnu for tænk hvis de sendte mig hjem igen.. kl 23.45, nu var der kun 2 min mellem veerne og de gjorde så ondt, jeg lå og kastet op og kæresten sad ved siden af og prøvede at overtale mig til at komme på sygehuset, 00.00 jeg var nu så langt væk i mine smerter han måtte tag mig under armen og ud i bilen og afsted på fødegangen. da vi kom derud kunne jeg ikke gå 2 skridt uden at få en ve, vi kom endelig op og blev tjekket, var nu åben 7 cm og så gik vandet, og det var grønt, fordi baby var stressert af så mange timers veer!! åhh nej tænkte jeg, hvor uheldig har jeg lov at være? Jeg kom på en fødestue, jeg var så forpint og fik langt en blokade, men den ville ikke virke, først kl 4.10 begyndte blokaden at virke på det tidspunt var jeg åben 10cm. pludselig faldt hjertelyden på baby og nu skulle han bare ud, jeg ville bestemt ikke ha kejsersnit, så jeg måtte presse uden pres veer. AV det gjorde bare ondt.. men det lykkes at få presset ham hurtigt ud kl 04.49 så han havde det heldigvis godt da han kom ud.. men hold da op, efter 10 min var alle smerterne glemt og jeg var så lykkelig for min lille dreng. han vejede 3018g og var 49 cm.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 8 Svar: 135
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 102 Svar: 426
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 859
stort tillykke
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 67 Svar: 457
okt 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 323
Så kom min guldklump til verden :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside