{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Agggg skal ud med det..... {{forumTopicSubject}}

Det hele starter i sidste uge om mandagen, Lærke er lidt småforkølet, og sover lidt dårligt, dette afhjælper jeg med lidt saltvand i næsen og hen pude under hoved når hun skal sove, dette holder så til torsdag hvor hun bare er rigtig syg, snotten stå ud, ja selv ud af øjnene og hun har høj feber, hun er meget pulret og vil helst være ved mig, ligger jeg hende skriger hun og det samme hvis jeg sætter hende eller efterlader hende ved Morten, selv når hun skulle på buslebordet græd hun som pisket og lærke ELSKER normat at blive puslet.. Hun er meget ked og det gør det selvf. ikke bedre at jeg er nød til at tøre hendes næse flere gange om dagen samt at rense hendes øjne så hun kan se.
Søndag er hun næsten rask, og nu er hun helt rask, der kan komme lidt ud af det ene øje stadig men intet af betydning.
Men Lærke er stadig meget ked, har problemer på puslebordet hvor hun græder og hun kan også vågne op om natten og græde som en stukken gris og være helt utrøstelig..

Er meget frustreret og ked, min lille pige er gået fra super glad og smilende, til at være ked og ulykkelig...

aner ikke hvad jeg skal gøre ller hvad grunden til dette er..

Ved ikke hvad jeg vil med emnet men har nok bare brug for at fortælle, og måske få hjælp og råd..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Agggg skal ud med det.....
  • #1   29. maj 2009 Hmmm tror du måske hun kan have ondt? Altså hendes bihuler kan jo stadig være stoppet og så gør det måske ondt at ligge ned. Eller måske hun kan have ondt i ørerne? Har du snakket med lægen, måske han ved hvad der er i vejen.

    Det kan jo også være at selvom snot og øjenbetændelsen er væk samt feberen, at hun stadig er lidt halv-klattet?


  • #2   29. maj 2009 Tak for rådet, det må da lige prøvet, har jeg slet ikke tænkt over...
    For hun er bare rigtig trist, det er blevet noget mindre men stadig kan hun blive ked...


Kommentér på:
Agggg skal ud med det.....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce