{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Hvordan gå det ? {{forumTopicSubject}}

Ja synes det er ved at være lidt tid siden man har hørt hvordan det gå med alles små guldklumper så synes da jeg ville høre...

Men kan starte med Lærke
Onsdag var sundhedsplejesken her og Lærke vejer nu 7,7 kg er 69 cm lang og hoved omfanget er 43,5...
Hun er god til at sidde helt uden støtte, og hun prøver ihærdigt at komme op på alle 4 så hun kan kravle, det har dog været lidt på stand bay her imens hun har været syg men ser ud til at komme stille og roligt tilbage..
Hun er også god til at lige og leje og hun drejer rundt om sig selv og bakker..

kan nogle af jeres børn snart karvle eller ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan gå det ?
  • #1   29. maj 2009 Ja, det er ved at være længe siden..

    Trist "nyhed" med Lærke. Håber det bedste for jer..

    Nicklas kan næsten sidde selv, øver med ham hverdag. Det går bare ikke så hurtigt, for han har alt mulig andet i hovedet, når han skal prøve og sidde selv.. smiley skøre knægt. smiley
    Han kan ikke kravle endnu, og sys heller ikke han gør de store tegn på det. Men han ruller rundt.
    Også elsker han ar stå op.. smiley
    Vi har ved lægen for 14dage siden ca, og da vejede Nicklas 10,1kg og 70cm lang, og hans hoved er 43cm mener jeg.. smiley Er ikk helt sikker på hans hoved..

    Sover jeres små guldklumper igennem om natten?
    Nicklas sover hele natten fra 19-6 ca.. smiley Skønt..

    Kram Fra Sandra & Nicklas


  • #2   29. maj 2009 Tak for det, hun har dte godt og er blevet rsk, men stadig lidt pylder og sådan...
    Jo Lærke sover igennem, ud over når hun vågner og er helt ullykkelig.. Men ellers sover hun fra 21- 06 måske 07...


  • #4   29. maj 2009 Hold da op hvor er jeres børn store i forhold til Lærke og synes da enlig at hun er stor.. Hvor gamle er jeres børn ? Lærke blev 6 mdr. i onsdags.

    Kristina: ammer du stadig siden i er oppe to gange eller sover han bare ikke igennem ?


  • #5   29. maj 2009 Nicklas blir 7 mdr. her den 11.. smiley

  • #7   1. jun 2009 Det var da mærkeligt at han så ikke vil sove igennem når han få vælling...
    Sover i på samme værelse ? For måske kan det være det, nogle børn kan jo ikke sove sammen med sine forældre uden de vågner...


  • #9   1. jun 2009 Ja man kan jo prøvet i et par dage og gå det ikke godt kan han jo altid flyttes tilbage.. Det er jp rart for alle parter hvis man få sin nattesøvn..
    Vi er også ved at se på om lærke ikke skal for sig selv..
    Har det ikke super med det, men det skal jo ske på et tidspunkt...


  • #11   2. jun 2009 Dejligt at høre hvordan det går med jer andres små pus som bare bliver alt for hurtigt store..

    David er 6,5 måned og vejer 7,5 kg og er 69 cm. Kan ikke huske hans hoved mål.
    Han kan godt sidde uden støtte men ikke ret lang tid ad gangen. Så har han alt for travlt med alt muligt andet og vil meget gerne op og stå ! Han prøver det bedste han har lært at kravle men det er kun hans ben som virker.. griner det ser noget sjovt ud. Men sikke han kan møffe sig rundt. Han spiser grød og mos tre til fire gange om dagen og ammer for resten.
    Han sover stadig i vores seng (hans mor er alt for blød så der bliver han nok til han skal starte i skole.. hih..)
    Ingen tænder i nu så han er mors tandløse kælling...
    David har jo forresten fået sin egen hunde hvalp... men det er nu 2 måneder siden. En lille kinesisk hårløs, de elsker bare hinanden... de sover tit sammen og så snart David ligger på gulvet kommer han hen for at putte og lege.


  • #12   2. jun 2009 Kristina ja kender det alt for godt selv... Synes også det er frugteligt at Lærke skal ud af soveværelset, men det skal jo komme, og jo før jo bedre tror jeg faktisk.

    Hehe Lærke er også bare så sød, hun er begyndt at strække armene ud når hun vil op eller over til nogle hehe det er bare ikke til at stå for...

    Line hehe ja tiden gå hurtigt, synes ikke dte er et ½ år siden jeg lå og pressede men det er det og det er bare SÅ mærkeligt, før man for set sig om skal de i skole...
    Nok meget godt han ingen tænder har, så kan han ikke bide dig i babsen ;o)
    'Hvordan kan i holde ud at have ham i sengen, jeg kan næsten ikke holde ud at have Lærke i min seng..


  • #14   2. jun 2009 Jeg tror ikke jeg ville kunne sove uden David i sengen.. smiler. Han ligger altid over ved mig og jeg nyder det helt vildt.. så ligger jeg og skifter mellem og putte med ham og kæresten. smiler

    Åh trygter lidt når han skal i dagpleje fordi han er RIGTIG meget mor syg..
    Bare jeg går ud og tisser om morgen så skriger han helt vildt selv om farmand prøver at putte med ham..


  • #15   3. jun 2009 Line jamen synes også dte er super hyggeligt og kan enlig også godt sove, men får bare så ondt i ryggen fordi jeg ligger i samme stilling...
    Sovver han ud mod kanten ???
    Altså tænker på siden du også kan putte med kæresten ?


  • #16   4. jun 2009 Ja han sover ud mod kanten.. men har sat en plade op så han ikke kan falde ud.. så skal hen over kæresten hvergang vi skal ud.. han har jo en masse legetøj i sengen ud mod pladen så om morgen så vågner han får os og begynder og lege og hygge.. super nemt !

    Træls at du får ondt i ryggen...


  • #17   8. jun 2009 Lina okay det er da også en meget god ide, men er nu glad for at lærke ligger selv...

Kommentér på:
Hvordan gå det ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce