{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mos
  • #1   6. jun 2009 Nej desværre ikke endnu for hun er ikke 4 mdr endnu så må ikke. Men det bliver nok også først når hun er 6 mdr for min sundhedsplejerske siger at det er bedst hvis jeg venter dertil med det fordi mælken stadig mætter hende så det er bedst for hende.

    prøvede en dag at lade hende sutte på et stykke melon. Altså saften fra en cantaloupe. Det kom jeg til at fortælle en andne sundhedsplejerske der underviser i vores mødregruppe og det skulle jeg aldrig have gjort. Hold da op hun blev tosset


  • #2   7. jun 2009 Jeg er skal snart starte på det... og glæder mig helt vildt til det... :O)

  • #3   7. jun 2009 Tro altså de overdriver en gang imellem de SuP.. Det var jo ikke fordi du gav hende et glas cola men noget sundt.. ved godt der er mange ting de første får sener men tro ikke ligefrem din datter har taget skade af det malon smiley lang fra..hun er også første 4 mdr her den 12 men det er jo ikke fordi hun har fået et helt glas bare lige lidt...

    Det er vildt sjovt og prøve og gi hende mos.. hun er helt vild med det og så skal alle fingerne ind i munden også.. thi hi


  • #4   7. jun 2009 Isabella har fået mos og grød i 1 uge nu ca. hun får det kun 1 gang om dagen og der får hyun kun imellem 3-8 skefulde alt efter om hun vil ha det... hun får ik en helt portion endnu da hun lige skal lærer det og hun vil gerne ha det men er lidt utålmodig, grunden til hun er begyndt er fordi hun ik gider flasken mere... og jeg fik grønt lys fra min sp *S* Så her tager vi det stille og roligt....

    Pernille S. hvor meget/stor portion får din?


  • #5   8. jun 2009 Nej men hun er også en værre hystade, gad heller ikke at høre på hende. Hun kom også med den mens hun gik efter mig "Ja det kan altså godt være at det lyder strengt og at jeg er skrap men.. bla bla "
    der er nu helelr ingen af os der bryder os om hende.

    Hun gik helt amok da hun hørte at der var en der havde været til fødselsdag og havde taget flødeskum på sin finger og havde ladet hendes datter på 3 mdr smage. Puha "Det er jo lavet af komælk!" og så kom hun med hele smøren om hvorfor det var uansvarligt og dumt.

    Lillepigen smager altså også på ting en gang imellem, det tror jeg ikke at der sker noget ved. Tænk sig dengang da vi var små hvad vores mødre ikke gjorde, der var ingen der fortalte dem alle de ting de ikke måtte. Når man spørger sin mor om de ting hun har gjort kan man blive helt paf og oerrasket over de ting hun virkelig har gjort.
    I dag siger man jo også at børn ikke må smage på honning men dengang gav de babyerne det på sutterne. Jeg fik saftevand i sutteflasken hver dag -hvoraf mine mælketænder stort set også blev helt brune og var næsten væk. Men i dag med de nye har jeg aldrig prøvet at have et eneste hul endnu. Jeg ville godt nok aldrig give min egen datter saftevand i sutteflasken og de andre ting som jeg har hørt andre også har gjort men vi er da ikke døde af det endnu


  • #6   8. jun 2009 Det samme ca men ikke hver dag.. hun har prøvet det 4 gang nu smiley snakket med sp og skulle vist heller gi hende lidt majs ting noget grød .. prøver mig lidt frem..

  • #7   8. jun 2009 nemlige Jeannie... Og det der med malon det må du godt få når de er 5-6 mdr.. ca og spise så de tager ikke skade og sut på det nu tro jeg da ik.. men ikke appelsin og den slags frugt.
    Nej der er ingen der er død af alle de der ting i gammel dage, tro også bare man skal passe lidt på og fortælle alt til de sp for nogle af dem er lidt gak gak *GGGG*


  • #8   14. jun 2009 Mosen ryger lige i skuffen her på Julie, hun er sindsyg vild med det...

  • #9   15. jun 2009 Hvor er det bare dejligt smiley

  • #10   16. jun 2009 Det er bare så skønt... smiley

  • #11   23. jun 2009 Neeej hvor det bare går godt med Grød/Mos

  • #12   23. jun 2009 Det samme har.. hun er bleven så dygtig til og spise det .. bare dejligt smiley

  • #13   23. jun 2009 Det var godt at høre... smiley

Kommentér på:
Mos

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce