994 visninger
|
Oprettet:
Mos {{forumTopicSubject}}
Er der nogle af jer der er har prøvet og give jers baby mos.. ?? Har lige prøvet i to dag.. hi hi det er hun vild med..
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
prøvede en dag at lade hende sutte på et stykke melon. Altså saften fra en cantaloupe. Det kom jeg til at fortælle en andne sundhedsplejerske der underviser i vores mødregruppe og det skulle jeg aldrig have gjort. Hold da op hun blev tosset
maj 2009
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 21 Svar: 60
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 351
Det er vildt sjovt og prøve og gi hende mos.. hun er helt vild med det og så skal alle fingerne ind i munden også.. thi hi
okt 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 19 Svar: 412
Pernille S. hvor meget/stor portion får din?
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
der er nu helelr ingen af os der bryder os om hende.
Hun gik helt amok da hun hørte at der var en der havde været til fødselsdag og havde taget flødeskum på sin finger og havde ladet hendes datter på 3 mdr smage. Puha "Det er jo lavet af komælk!" og så kom hun med hele smøren om hvorfor det var uansvarligt og dumt.
Lillepigen smager altså også på ting en gang imellem, det tror jeg ikke at der sker noget ved. Tænk sig dengang da vi var små hvad vores mødre ikke gjorde, der var ingen der fortalte dem alle de ting de ikke måtte. Når man spørger sin mor om de ting hun har gjort kan man blive helt paf og oerrasket over de ting hun virkelig har gjort.
I dag siger man jo også at børn ikke må smage på honning men dengang gav de babyerne det på sutterne. Jeg fik saftevand i sutteflasken hver dag -hvoraf mine mælketænder stort set også blev helt brune og var næsten væk. Men i dag med de nye har jeg aldrig prøvet at have et eneste hul endnu. Jeg ville godt nok aldrig give min egen datter saftevand i sutteflasken og de andre ting som jeg har hørt andre også har gjort men vi er da ikke døde af det endnu
sep 2008
sep 2008
Nej der er ingen der er død af alle de der ting i gammel dage, tro også bare man skal passe lidt på og fortælle alt til de sp for nogle af dem er lidt gak gak *GGGG*
maj 2009
sep 2008
maj 2009
maj 2009
sep 2008
maj 2009
Mos
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside