{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

Bliver indlagt på Mandag {{forumTopicSubject}}

ja syntes godt det ikke helt er til at finde ud af..

men ja jeg er i dag blevet ringet op af en overlæge på Glostrup om at de vil indlægge mig på mandag...

historien starter lidt fra dette indlæg her
som sikkert ikke særlig mange har set :
http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=20053

men opfølgningen på dette var :

Jeg var inde på Glostrup onsdag og snakke med en læge.
det viste sig at hun kun havde erfaringer og speciale i igangsættelser
og samtalen endte lidt ud på evt kejsersnit
så hun gik ud og drøftede det med en overlæge ..
og de ville så gerne have jeg kom ind igen Fredag til en samtale med overlægen ang kejsersnit og hvad der evt ellers kunne ske osv osv

Og hende lægen jeg var inde til var rigtig sød og forstående
Og var også ude i at jeg ikke skulle gå tiden ud osv osv..

så tropper vi op igen fredag morgen..
skal siges jeg er pænt dårlig gående...
og ja det er rimelig hårdt i forvejen.

og vi ender med at sidde en time i venteværelset og jeg begynder at undre mig lidt
også idet at de kommer ud flere gange og spørger hvad det er jeg skal ind til og sådan

og endelig kommer der en ældre dame som jeg da med det samme kan se IKKE er overlæge

og vi sætter os ned og hun begynder så på at kigge lidt ned i min vandrejournal og mumler lidt og siger så :

"du er herinde fordi man har fundet lidt for mange hvide blodlegmer i din urin ? "

jeg gloede bare dumt på hende.. og måtte jo sige nej det ikke var derfor og hvad det handlede om..

og så gik hun i total forsvars position og begyndte på at sige alt imod hvad jeg ellers havde fået afvide fra den læge i onsdags
og ja hende her var altså en over sygeplejeske ..

og ja samtalen gik ikke særlig godt og jeg sad bare og var forvirret og frustreret kunne virkelig ikke forstå hvorfor filne jeg skulle der ind igen hvis det bare var det l*ort jeg skulle sidde og høre på
hvilket jeg også siger , måske på en lidt pænere måde...
og hun udtaler bare " ja det kunne hun sådan set heller ikke forstå, for det her kunne de bare havde sagt i onsdags til mig "

og jeg sidder igen og overvejer lidt at jeg var inde ved en læge i onsdags og hende her er "kun" sygeplejeske og var sådan set lovet en samtale med en overlæge..

men hun siger at det hun kan gøre er at ligge min sag til lægernes møde kl 15 og så kan de se på det og så ville de ringe tilbage

og på det her tidspunkt har jeg opgivet alt hjælp ...
for hun var virkelig en kegle...

...
men så idag ringer der skam en overlæge til mig om at de havde haft det oppe i fredags to overlæger og to jordemødre.
og de var kommet frem til grundet mine omstændigheder og de komplikationer jeg har nu..
så ville de indlægge mig fra Mandag af til vider behandling og undersøgelse..
så man kan få kontrol på hvad min kroniske skade udløser i forhold til min kraftige bækkenløsning og de andre smerter jeg ellers har..
og hvordan det skal tackles i forhold til en fødsels og hvordan denne nu skal forgå...

så det var noget af en omvæltning syntes jeg...
lige pludselig at blive taget seriøs igen

ved virkelig ikke hvad den oplevelse i fredags skulle gøre godt for..
men var da meget godt min sag blev givet videre ...

så lige nu sidder jeg og er egentlig et stort spørgsmåls tegn
ved ikke rigtig helt hvad der skal ske..
hvornår Liva pigen egentlig kommer til verden så.

ja jeg ved godt det blev et meget langt indlæg ....

hilsne en letter frustreret
Mia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bliver indlagt på Mandag
  • #1   31. aug 2009 Hold da op.. Sikke en tur du har været igennem. Håber du blir taget seriøst nu. Er du så blevet indlagt? Håber du kan holde os opdateret herinde... Pøj pøj med det hele, krydser fingre for dig.

  • #2   31. aug 2009 Sarah.

    ja jeg er indlagt nu..
    ligger her på glostrup hvor jeg heldigvis har net smiley
    det er meget rart... når det nu skal være...
    så nu skal jeg bare slappe af og så er der samtaler med læge - jordemoder og fysioterapeuten hver dag...
    og er ikke blevet så meget klogere her i dag syntes jeg..
    men det bliver jeg forhåbentlig i morgen...


  • #3   31. aug 2009 Ok. Du må holde os opdateret herinde... Det lyder altså ik så festligt. Håber du har rigtig god støtte i familie og venner:-)

  • #4   31. aug 2009 skal jeg nok.. smiley
    og nej det er det just heller ikke...
    Men det har jeg heldigvis... min mand var med inde fra i morges af og var her ret lang tid .. sådan så han lige var med til læge samtale osv...
    her er besøgs tid fra 14 til 20.. men de er rimelig fleksibel hvis det endelig er..
    men min mor stod her lidt over kl 15 så hun overtog da min mand tog hjem.. og hun kørte så først 19.30 igen smiley
    og imellem tiden kom der lidt andet familie også..

    så jo de er her må man sige...
    og det er så super rart jeg har net her ude må jeg sige...
    men min mand kommer her ind så meget han kan og må...
    han har lige et studie på universitet der også skal passes lidt og eget firma..
    men han prøver virkelig.. så det er meget rart...


  • #5   6. sep 2009 er du stadig indlagt og hvad skal der ske??

  • #6   6. sep 2009 marianne

    ja jeg er stadig indlagt...
    og det kan jeg nok se frem til indtil lille pigen kommer til verden...
    så jeg håber da hun selv melder sin ankomst lidt før tid...
    hvis ikke så vil de begynde at se på det omkring uge 39 om jeg skal sættes igang eller hvad der skal se.. de vil trække den så lang tid som muligt..
    men nu kommer der en overlæge i morgen igen og snakker med mig.. så må jeg se hvad han siger...

    jeg er dog hjemme på orlov her i weekenden som de kalder det..
    nu hvor manden kan være her 24 timer i døgnet her i weekenden..
    da jeg ikke rigtig er gående og sådan...
    men er stadig indlagt selvom jeg er hjemme.. derfor de kalder det orlov..
    og det er sådan det nok kommer til at forløbe indtil hun kommer til verden..
    så jeg ikke får helt hospitals kuller... smiley at jeg lige er hjemme i weekenderne...

    men skal der ind her igen senere i dag....

    men det hele er stadig lidt frustrende ....


  • #7   11. sep 2009 Puha ka godt forstå det er frustrende .. Men dejligt du ka komme hjem i weekenden:-) Håber snart baby vælger at finde sin vej til verden:-)

Kommentér på:
Bliver indlagt på Mandag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce