{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

tur på fg {{forumTopicSubject}}

Efter en meget lang nat med plukkeveer fra 23.30 til kl. 5 rignede jeg til fødegangen for at høre hvad jeg skule stille op, JM sagde at jeg skulle tage to pamol og se om det kunne tage smerterne så jeg kunne sove. Da kl. blev lidt i 7 var det ikke blevet bedre og jeg ringede derind, hun sagde at jeg skulle komme så de kunne tjekke om jeg var ved at gå i fødsel.
Da vi efter aftale kom derop tjekkede den sødeste JM mig, og konstaterede at min livmorhals er 1½ cm, det vil sige kort, og at jeg var meget modden,dog ikke åben. det var stadig ikke veer så hun mente ikke det var start på fødsel.
Jeg fik det de kalder en coctail, så jeg kunne få ro på plukveerne og evt. få sovet.
hun sagde at hun ikke vil mene at jeg går til termin, og slet ikke over termin, hvilke er dejligt at høre.
har stadig lidt stikken i maven, men det har ikke taget til siden.
Håber snart lillepigen vil ud.hun blev skønnet igen til 3200 gram. så hun er en go størrelse.

det var lidt fra mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tur på fg
  • #1   30. aug 2009 Godt der ikke var noget galt smiley Men er det ikke meget normalt at livmoderhalsen bliver afkortet de sidste par uger op til termin??

• #2   31. aug 2009 Jeg har også bar haft SÅ mange plukveer. Havde to dage med regelmæssige plukveer, hvor jeg havde dem med 20-30 min. mellemrum.. Mareridt. Men det var heller ik fordi jeg var ved at gå i fødsel. Jordemoderen skønnede den lille til at veje 3600-3700 g. så jeg syns snart gerne hun må komme!

Kommentér på:
tur på fg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce