{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

Julehygge-Weekend i slut-November!!!! {{forumTopicSubject}}

NÅ piger...

Lørdag formiddag den 21.November kl 10, åbner jeg beboerhuset i Ringsted dørene op for en super hyggelig Kage/julesmåkage/hyggedag !!

Jeg synes at det ville være super hyggeligt hvis vi bager en masse julesmåkager og efterfølgende pynter dem :
(link fjernet) <--- Inspiration smiley
De kan jo holde sig længe..
Cupcakes og kager er selvfølgelig også en ting vi pynter.. Lige hvad man har lyst til. Og juletema er ikke obligatorisk.

- http://www.flickr.com/photos/alana_hodgson/2124143328/
- http://cakesbysugarmamas.com/images/Cakes/PartyCake09.jpg

Det koster 700 kr at leje beboerhuset i weekenden så denne gang koster det 250 kr at deltage..

Inkl i prisen er :

- Sugarpaste
- pastafarve til at indfarve sugarpasten
- Smørcreme (Laver en lækker smørcreme der ikke smager smøret)
- Alle mulige forskellige udstikkere, border o.lign til udsmykning af kage
- Hindbærfromage hvis det ønskes som fyld i en kage
- sprøjteglasur
- masser af forskelligt sukkkerpynt til kagerne
- Engangssprøjteposer med forskelligfarvet glasur til at pynte julesmåkager o.a med (Vi deles om poserne)
- Lasagne, salat og brød (Jeg laver lasagne dagen før så det er lige til at varme)
- saft eller sodavand alt efter hvor langt budgettet rækker.
- Og så selvfølgelig bliver der lagt et beløb af til at betale for beboerhuset. (Soveværelset er med i prisen så der vil ikke være forskel i prisen om man sover der eller tager hjem samme dag)

BEMÆRK : De der skal bruge Sugarpaste, smørcreme, hindbærfromage må gerne lige skrive det så jeg ved nogenlunde hvor meget jeg skal købe.
+ De der vil være med til at bage og pynte (Og tage med hjem selvfølgelig) julesmåkager må også gerne lige sige det så jeg ved hvor meget dej jeg skal lave !

Tag med hjemmefra :
- Kagerulle
- evt kagespatel e.lign
- gerne redskaber til pyntning af kage
- Evt udstikkere o.lign hvis du har, ellers har jeg.
- GODT HUMØR og snakkemusklerne i træning smiley


Der er mulighed for overnatning i et tilstødende lokale i beboerhuset, der er indrettet til formålet.
Der er sovesofapladser til 4 overnattende.. Hvis der er brug for det, slæber jeg gerne ekstra madrasser over hvis der skulle være flere..
Medbring selv sengelinned, og måske en tandbørste smiley
Er der nogen der vil komme Fredag aften istedet for at rejse afsted lørdag morgen, så er det også helt ok og koster ikke ekstra !

Der skal minimum være 7 tilmeldte og sidste frist for Tilmelding/indbetaling er : Fredag d. 10 Oktober..
Ved du at du gerne vil med så ville det være super om du kunne tilmelde dig og indbetale "med det samme".
Kommer der nye til efter sidste tilmeldingsfrist som ikke havde hørt om det, er det også ok.
Men jeg må bare vide rimeligt tidligt om der minimum kommer 7, for ellers skal jeg afbestille beboerhuset igen - så jeg ikke hænger på at skulle betale for en weekend som jeg ikke skal bruge..
Dette håber jeg i har forståelse for !



SÅ kom frisk alle i skønne Quinder, også gerne jer derovre fra Jylland.
Der er mulighed for at blive hentet på Ringsted station !


Denne tråd er ikke til snik-snak, men til tilmeldinger og spørgsmål hvis jeg ikke har gjort mig forståelig nok smiley


- Dette arrangement er uden børn da det ikke er en god kombination smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julehygge-Weekend i slut-November!!!!
Kommentér på:
Julehygge-Weekend i slut-November!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce