2. sep 2008 Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 98 Svar: 477
så kom min smukke pige {{forumTopicSubject}}
hejsa alle sammen
ja mille den glade har skrevet her inde jeg født..
http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=21693
jeg vil gerne sige tak til jer alle sammen for jeres hilser...
ja... det hele starte jo fredag aften den 25/9 hvor jeg have termin, og og begynde at får veer en gang i mellem og for søren det gjrod ondt men... tænkt ikke over det så meget fordi at et par dage før have jeg haft veer som hver 10 min som stoppe efter 4 timer.... men om natten omkring kl 2 vågner fordi jeg blev ved med får veer og tænkt bare ikke sådan nat igen... men det belv ved og ved hele natten.
da kl var 13 ringe jeg tilfødegang sagde ejg have ondt, og var begyndt at kaste op når veer var der, de sagde jeg skulle komme ind, så på med tøj, og spand i hånd og ind på rigshospitalet kørt vi, der vra kl 14, og jeg blev undersøgt, og der var ikke noget sige til jeg ondt, for have åbne mig 3 cm...det var lidt lettes at de smerter jeg have var der faktisk sket noget, jeg kommer så ind på føde gang og har mega veer og kaster op af smerte.... det var planlagt jeg skulle have mi rygbedøvelse men først når jeg have åbe mig nok, så den fik jeg da jeg have åbe mig 7 cm, ca.kl 18 og så blev det hele meget dejligt, man kunne jo lige pludselig slappe af.... hehhehe
men desværre gik det så stå, jeg oppe mig ikke mere, og de valgt så tag vandet lidt 20, får får gang jeg oppe går, men kl 22 er der stadigvæk intet sker, derfor vælger de giv mig veer dryp, på fuld styke, og det begynde lige så stille at virker...
kl o2.31 føde jeg den dejligste pige, glemmer at om det taget lidt over 24 timer og hvor ondt de have gjort for det ar det hele hver....
så pige på 3530 og 54 lang.... så bare er så dejlig......
vi var indlagt til tirsdag aften hvor vi tog hjem og skal nu have det til funger...
og vores hund tog rigtigt pænt, meget forsigt, og kigge meget på hende, han skal nok passe på hende, selvom han synes det hårdt om natten at står op og se hvad vi laver.... men sådan er det jo...
vi har godt os alle sammen og er bare glad for vores lille (lange) pige....
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 96 Svar: 850
så kom min smukke pige
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside