{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.320 visninger | Oprettet:

så starter vi forfra {{forumTopicSubject}}

Ja så er jeg atter engang blevet insemineret, var til scanning mandag hvor der var et fint stort æg, han kunne så også se noget som muligvis kunne være et æg (samme størrelse som det andet) men han mente det nok var en vandcyste, da det så ud som om den sad udenfor.

Fik ægløsningssprøjte mandag aften og onsdag formiddag var vi så dernede igen. Denne gang kunne man tydeligt se at jeg havde 2 follikler og at den ene allerede var bristet og den anden nok snart ville briste. Blev insemineret og nu krydser jeg så alt hvad kan krydses for, at bare et af de 2 æg bliver befrugtet :o)

Så forfra med 14 dages ulidelig ventetid til at jeg kan teste...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så starter vi forfra
  • #1   19. nov 2009 Åh ja det er så skønt med den ulidelige ventetid.....

    Lyder da godt med de to follikler, dem må der da være held med!!

    Krydser finger og glæder mig til at høre mere om to uger. Der er vi nok også selv kommet igang igen med IVF..


  • #2   22. nov 2009 Tusind tak :o)

    ja Bianca satser på at de højere magter, har indset at der må flere æg til hvis det skal lykkedes :oP så må vi se om det bliver 0 - 1 eller 2... ja spændene bliver det :o) Glæder mig også til at hører hvordan det kommer til at gå jer og krydser alt for jer :o)


  • #3   28. nov 2009 Ja, desværre skulle det heller ikke være denne gang, der var lykkens gang for os :o(
    Testede ellers svag positiv torsdag morgen, men fredag morgen begyndte jeg så at få min mens. Jeg var grædefærdig igår, synes virkelig at verdenen var imod mig, og følte en eller anden form for "had" til min krop, som åbenbart overhovedet ikke gider samarbejde. Nu er jeg så ved at være oven på igen, og er egentligt lidt rystet over hvor meget man psykisk bliver påvirket, når man får sin mens. alligevel.

    Selvom jeg ikke er meget for det, så springer vi nok over med at forsøge i december, har en afsluttende eksamen der ligger og venter, og efter at have regnet lidt på det, ja så vil det passe med at jeg skal insemineres i de dage hvor den ligger, så der er nok ikke mange håb for at det heller vil lykkedes, hvis jeg er total stresset samtidig med :o/

    Det var alt for nu


  • #4   29. nov 2009 Øv Louise...det er sgu træls at læse..
    Når man først får svag positiv test kan man jo ikke lade være at glæde sig lidt, og så pludselig går det hele bare i stykker..... Det er sgu også så uretfærdigt...
    Kan godt forstå du springer over, men samtidig er det så træls at vente og vente og vente. Der går jo en måned hver gang..
    Pøj pøj med eksamen dog.

    Går helller ikk helt efter planen her. Skulle have haft mens fredag og være kommet igang med beh. men mens er ikke kommet og det undrer mig slet ikke, har haft på fornemmelsen det ikk var ok efter sidste hormontur i oktober. Har prøvet det før så nu tror jeg jeg tager en kur der kan sætte det igang uden at have talt med lægen. Har prøvet det før, min mens kommer ellers 100 procent præcis så ved det er galt det her. Kan så ende med at vi heller ikk kommer igang før til januar...


Kommentér på:
så starter vi forfra

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce