{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

indlagt :'( {{forumTopicSubject}}

hej piger.
ja nu er jeg blevet indlagt .. skulle idag til tjek på fødegangen efter aftale fra nytårsaftens dag. først blev det udsat til kl 13 pga travlhed - hvilket var ok, så kunne vi lige få gået en lang tur med hunden osv inden vi kørte. så kommer jeg ind og får kørt en CGT, bettemanden havde det rigtig godt, men ingen tegn på veer eller noget. derefter tager de så en urinprøve - den viser så mere protein end nytårsaftensdag. på 2 dage, er der kommet en del mere end før! får taget mit blodtryk, og det er sindsygt højt! får det taget tre gange... alle gange ligger de omkring 146/108 hmm... nå men jordemoren aftaler så med os at hun lige vil forhøre sig med lægen, for det bekymre hende meget at der er kommet mere protein, at mit blodtryk er SÅ højt + jeg forklare at jeg har en del mere hovedpine + vand i fødder. 20min efter kommer hun ind og siger at hun lige har snakket kort med lægen, og at han mener at vi nok er nød til at indlægge mig, men hvordan og hvorledes og hvor langtid osv ved hun ikke noget om endnu, men lægen ville komme ind snarest muligt for at snakke med os om det. ok - fint nok. bryder lidt ud i tåre i samme øjeblik. mig - indlægges?! ej vel!! men jo det sku jeg. 3 kvarter (læs: lange kvarter!) kommer lægen ind. vi snakker lidt sammen om det, og han siger at de altså INGEN chancer tør tage. godt nok har de intet kunne se i den blodprøve jeg fik taget nytårsdag, og sådan. men når jeg har det som jeg har det, og blodtrykket er så højt som det er, ser de ingen andre udveje end at indlægge mig. endvidere fortæller han at de har snakket sammen nogle læger og nu hvor jeg er så langt henne som jeg er (har termin imorgen jo) så vil de sætte mig igang imorgen formiddag. de vil starte med at undersøge mig indvendigt, for at se hvor blød jeg er - hvis jeg er blød nok, så "nøjes" de med at tage vandet, hvis ikke får jeg den første stikpille imorgen!

så piger, inden torsdag er jeg blevet moar!! hvilket er den gode nyhed, det bare træls det skulle ske på denne måde med indlæggelse og det hele. men sådan kan det jo gå, bare rart at vide at der bliver passet på os!

nu ligger jeg så her på barselsafdelingen på randers sygehus. alle folk sidder med deres babyer - jeg må vente et par dage endnu på min. skal opsamle alt min urin i et bækken (eller hvad de hedder), får blodtryks-sænkende piller og får taget blodtryk ca. hver 3time. heldigvis har kæresten lige været her med den bærbare, så jeg har lidt at få tiden til at gå med herinde! er så spændt på om jeg overhovedet får lukket et øje inat. det kan jo faktisk være det hele går så hurtigt imorgen, at jeg er mor inden for de næste 24timer!!!

nu vil jeg holde igen piger. det blev et halvlangt indlæg. så alt i alt ligger jeg bare her nu, venter på at blive sat igang imorgen. savner min kæreste og vores hund (det er SÅ mærkeligt ikke at være hos dem!)

pas på jer selv....
knus herfra!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indlagt :'(
Kommentér på:
indlagt :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce