{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

Er bare SÅ træt...! {{forumTopicSubject}}

Mine små tvillinger er nu 4 mdr. og kræver mere og mere hver dag, hvilket er helt normalt...

Men jeg er bare så træt, føler selv at jeg er ved at gå helt ned med flaget. Jeg sidder stort set aldrig stille og må næsten løbe rundt for at nå alle dagens gøremål, tvillingerne vil helst hænge på armen hele tiden. Jeg har bare så ondt i kroppen for de vejer jo godt til efterhånden. tror at jeg er ved at give totalt op... Er det normalt når man har tvillinger....?
Føler bare ikke at det jeg gør er godt nok, og når de så begge græder, har jeg mest lyst til at gå væk og græde vild og voldsomt. Selv om jeg jo godt ved at de jo ikke bliver ved med det... Men det er bare så hårdt.

Huset går så på tvang her til feb, så nu skal jeg også flytte, jeg har så føet mig en kæreste som siger at vi kan bo alle sammen i hans hus, men det føles bare som om vi køre han totalt ned. Da han jo ikke selv har børn og går ind til 4 hvor 2 er spæd. Jeg kan mærke at han er meget mere træt, og ikke har meget overskud, er det så rigtigt at flytte sammen...

Hvad skal jeg gøre, for er vildt glad for ham... Og han er glad for mig og børnene, men er det nok...???

Kom lige med nogle forslag...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er bare SÅ træt...!
  • #1   5. jan 2010 det er vildt hårdt har selv tvillinger på 4 mdr og det skal nok bli nemmere har jeg fået af vide af andre med tvillinger så ta en dyb indånding nogle gange også lad dem ligge lidt og græde indtil du er klar igen

  • #2   5. jan 2010 Der er da bestemt ikke noget at sige til at du er træt. 4 børn og du er alene. Men jeg syntes fandme det er flot klaret. Jeg ville da gå ud af mit gode skind hvis jeg var alene med mine tvillinger og jeg har altså kun dem. Og så vidt jeg kan hører og se så er de ret nemme.
    Når men så til lidt gode råd.
    Har du ikke en veninde eller noget famillie som kan komme et par gange i ugen og aflaste dig lidt, så du kan komme hjemmefra uden børn. Det behøver såmænd ikke være noget særligt man laver. En tur ud at handle eller en gåtur eller en kop kaffe et sted. Det giver ihvertfald mig lidt fornyet energi. Har også hørt om nogle hvor en tur i fitnes er super afstressende for dem.
    Men ja det er super hårdt med tvillinger på den alder. Mine bliver 6 månder på søndag, og de er ved at få tænder så jeg er oppe 5-6 gange i løbet af natten, så jeg føler mig sku også som udskidt æblegrød i øjeblikket.
    nåh ja. Jeg har invisteret i en sansegynge. Den har vi hængende midt i stuen, og de elsker at ligge i den. skriger de kan jeg altid få em til at stoppe med en gyngetur i den.
    Knus Anja


  • #4   5. jan 2010 Tak for jeres svar....

    Jeg har lige fået en veninde til at komme og hjælpe et par gange om ugen som jeg ser meget frem til... Håber det hjælper på hunøret...

    Anja... Lige pt. Kan jeg ikke komme nogle steder da bilen blev smadret for 3 uger siden af min kæreste... alt for meget sne og is til den kunne redes igen... smiler... men håber det hjælper med bare lidt hjælp et par gang om ugen...


  • #5   5. jan 2010 Det var dejligt at høre at du har fået en veninde til at hjælpe lidt til. Og dejligt at læse at du ikke er bange for at be om hjælp når tingene ramler.
    Her har vi også bare haft en rigtig møg dag og jeg var fuldstændig udkørt da kæresten kom hjem. Så jeg sagde til ham at nu holder jeg fri og så kørte jeg i tre timer. Så nu er jeg klar til en ny dag, håber bare Caroline gider at sove i nat.
    Knus Anja


  • #6   15. jan 2010 Det er hårdt at have tvillinger, men jo mere man fortæller sig selv det jo værre bliver det, nu kan jeg jo godt sidde og være skide bagklog da det er mange år siden mine havde den alder, men da jeg var 25 havde jeg en på 2 og to små nye.
    Jeg gjorde det til en vane at svare folk når de som alle mennesker siger " ihhh hvor må du have det hårdt med de to" - nej det er der faktisk ikke jeg skal bare gøre alting to gange og med tiden hjalp det faktisk.
    Men jeg vis som de andre også sige sørg for at få noget ALENE og noget KÆRESTE tid - det betyder alt i verden.....har du ingen kan du altid komme og smide dem af her hos mig smiley
    Jeg har lige fået en datter der har været meget syg siden hun blev født og uden pis så ville jeg hellere have to sæt tvillinger mere.
    Jeg kan godt se at du ikke er født under den heldigste stjerne lige pt, men se lidt mere på de gode ting - du har nogle fantastiske unger og de to små skal bare lære at de har nok i hinanden så mor kan få 10 min fred indimellem.
    Håber at du snart få noget mere medvind for det fortjener du godt nok.
    Mange tanker her fra.....


  • #7   15. jan 2010 Mie: Det er sjovt du siger det, her i huset siger vi altid "Nej det er ikke så slemt, vi får bare deja vu mange gange om dagen ;)"



Kommentér på:
Er bare SÅ træt...!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce