{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.307 visninger | Oprettet:

Så kom prinsessen :D {{forumTopicSubject}}

Så kom vores prinsesse til verden - Tirsdag d. 5/1-10 smiley
3700g. og 52cm smiley

Fødslen forløb okay - Jeg mødte ind mandag kl. 10 og fik lagt stikpille og kørt kurve , hvor den viste små veer , var åbnet ca. 2 cm - Vi blev flyttet til barselsgangen og skulle møde igen på fg kl. 19. smiley
Kl. 19 var der ikk sket yderligere , stadig kun åbnet 2 cm. og stadig kun de samme små veer , vi blev sendt tilbage og fik besked på at få sovet og self. komme over på fg ved vandafgang eller hvis jeg fik veer , gode veer , der var kl. ca. 22. smiley
I løbet af natten følte jeg de små veer begyndte at aftage , hvilket de jo helst ikk skulle , så jeg var oppe og gå en masse ture rundt på gangene , for at holde gang i det - Fik sovet lidt , men ikk det vilde. GAL , man for spekuleret en masse når man ligger der og venter og venter og venter og venter. :S
Næste morgen var der stadig ikk nogle rigtige veer , stadig kun de samme som aftenen før - jeg kontaktede fg og de bad os om at komme over kl. 10 - det gjorde vi så , vi kom ind på en fødestue og fik derefter lidt morgenmad Derefter kørte hun en kurve , den vidste regelmæssige veer med ca. 3 min. interval , men på dette tidspunkt (kl. 11 ca) var de stadig til at holde ud.
Vi snakkede om hvor vidt der skulle prikkes hul på vandet , men blev i samråd med læge og jm enige om at vente yderligere et par timer for at se om ikk det gik af sig selv. smiley
Omkring 12.30 begyndte veerne at tage til i styrke og vi drøftede smertelindring , da jeg gerne vil føde så naturligt som muligt (som med de 2 andre) blev vi enige om et par varmepuder til at lindre med for og bag , det hjælper en del. smiley
kl. 13.30 ca. blir jeg undersøgt igen og har nu åbnet mig ca. 5 cm. -Vi snakker igen smertelindring og jeg vil gerne i badekar , derfor fylder jm det op , men ca. 14.15 da karet er fyldt er veerne taget SÅ meget til at jeg slet ikk kan overskue at flytte mig fra sengen jeg lå i - Jeg blir igen undersøgt og er nu HELT åben , 10 cm. -Dette er sket på 3 KVARTER smiley
Ca. 14.40 for jeg pressetrang og jm forslår mig at prikke hul på vandet , hvortil jeg svare : JAAAAA , JEG VIL HAVE DET OVERSTÅET!!! Hun prikker vandet kl. 14.44 , SPLASH det vælter ud (og ja , det føltes sådan ) med lysegrønt fostervand (de mener hun har skidt i vandet lige inden hun er kommet ud) - 4 min. og 3 presseveer efter føder jeg vores lille dejlige prinsesse Iben smiley Hun skriger med det samme og kommer op til mig og ligger , hvor efter navlenstrengen blir klippet - Moderkagen blir født ca. 14.56 og jeg blir syet 1 knude. smiley

Og HOLD DA OP hvor jeg tuder - jeg var SÅÅ glad smiley smiley

Jeg syns jeg havde en god fødselsoplevelse , selvom det gik en smule stærkt til sidst. smiley

Opretter hende hurtigst muligt , så håber i vil stemme hende ind smiley

Knus Tina.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom prinsessen :D
Kommentér på:
Så kom prinsessen :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce