15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Øv øv ikke sjovt lægebesøg idag :( {{forumTopicSubject}}
Hej bg.
Vil lige hælde lidt af på jer her inde, da jeg bare lige skal ud med alt det der rander rundt i mit hovede.
- Var idag den 10 ved læge, hvor jeg fortalt om mine mave smerter der havde sat sig i ryggen også, det skal lige siges jeg arbejder i børnehave, så det meget med tøj af & på, sko af & på osv, nå men tilbage til det andet, min læge mente jeg skulle sygemeldes fra dags dato, 15dage før barsel, for ikke at overbelaste øv øv nu da jeg er meget glad for mit arbejde, synes det er rigtig træls at skulle lægge i sengen nu fordi jeg faktisk ingenting kan
det var så var det var, så fik jeg kigget min urin & det viser sig der er både blod & æggehvider i den blev sendt til dyrkning & venter svar ( får jeg imorgen ) lægen var så inde på det enten kunne være blærebetændelse eller fostervandsforgiftning synes ikke det er så sjovt at skulle gå et heeelt døgn uden & kunne vide hvad det egentlig er, har 6uger tilbage & har et eller andet sted ikke lyst til at skulle sættes i gang fordi det er fostervandsforgiftning iih hvor tankerne altså bare køre når man sidder alene hjemme
- Undskyld min lange historie, men måtte bare lige ud med dette.. ER der nogen af jer der har fået samme meldning ? eller er jeg bare uheldig nu?
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
- Ja det er nok det slemmeste jeg har prøvet det med ikke at vide hvad det egentlig er, for er det bare en blærebetændelse ånder jeg lettet op, men er det fostervandsforgiftning, kan det godt være jeg lige skal ha en pude for hovedet & komme ud med det hele, også fordi den bette er altså kun skønnet til 1800-1900g i sidste uge skal nok huske lige at opdatere
maj 2009
Puha ja synes bestemt ikke det er sjovt.. men mon ikke det går lige meget hvad der sker den lille bokser rundt, så han har det jo godt skulle jeg da mene - bliver sq nød til at se lidt positivt på det, ellers sætter jeg mig bare til & tude griner
maj 2009
- Tak for støtten Louise
maj 2009
Øv øv ikke sjovt lægebesøg idag :(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside