1.329 visninger
|
Oprettet:
forstæl om jer selv:-) {{forumTopicSubject}}
Skal vi ikke forstælle lidt om os selv, så vi kan lærer hinanden lidt at kende???
Jeg hedder Henriette og bliver 23 år her i april.Jeg kommer fra sønderjylland, hvor jeg bor med min datter på 18 mdr, som hedder Amalie. Jeg har været alene i 6 mdr ca nu. Jeg er gravid med Amalies lillebror/søster og har termin den 26 juni. Faren til begge mine børn valgte at smutte da jeg blev gravid 2 gang.
Amalies far har kun Amalie en gange i ugen i nogle timer, da han har nogle problemer, så jeg er vidst rimlig meget alenemor.
Hvad med jer?? fortæl fortæl
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 240 Svar: 804
Vi havde hus,bil og ja Amalie sammen. Ingen af mine børn var "planlagte" men de er mere end velkommen hos mig. Jeg kommer til at stå alene med 2 børn på under to år! Det bliver hårdt, men ved jeg nok skal klare det:-) Har heldigvis også en god familie til at støtte.
Synes det er en super god ide at have oprettet den her gruppe:-)
jun 2009
Han ser Amalie i nogle timer en gang i ugen, og det er det!!
Det næste barn ved han intet om!! Det står jeg med selv.
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
Lidt om mig: Hedder Jane, er 34 år og blev mor til Milla i 2001. Blev alene i 2002, da hendes far blev dræbt i en ulykke. Har været alene lige siden og er først nu her begyndt at føle mig interesseret i et nyt forhold. Boede før i tiden i Nordsjælland, men flyttede i 2005 til Lolland.
jun 2009
Synd for dig at din kæreste blev dræbt i en ulykke, puha stakkels dig:-( Det må være hårdt!
forstæl om jer selv:-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside