15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Vil lige dele min glæde Date/forhold {{forumTopicSubject}}
Her for nogen måneder siden, tror det var i December, begyndte jeg at være lidt kærester med en rigtig go ven, Han var helt med på jeg sq ha barn & var/er en stor del af både mit liv & min graviditet, men så sketet det så lige at vi blev uvenner fordi jeg var alt for jaloux, & ødelagde det hele for 1 en halv månede siden, vi har snakket lidt om at sq ses & ha snakket tingene igemmen da vi begge var ret så skudt i hinanden, meeen det blev aldrig til noget, så her for 14dage tiden døde hans far, selvf skrev jeg & fortalte jeg selvf ville være her for ham hvis der var noget jeg kunne gøre ( skal lige siges nu har han både mistet sin mor bror stedfar & far nu - han er kun 20 ) fik ikke rigtig noget svar tilbage, men her til eftermiddag fik jeg lige pludselig en besked fra ham, hvor der stod han savnede mig osv, så aftalte vi jeg sq komme ud til ham i aften & få snakket ud & åååh hvor mine følser bare kom igen ( samme fra hans side ) vi fik faktisk ikke snakket, det var som om intet var sket, han begyndt at sq holde på maven & mærke bebs & så stod den ellers bare på putteri & kys resten af aftnen da jeg så tog hjem fra jeg den dejlige besked " skal vi ikke prøve igen " Nøøøøøj jeg er helt oppe i skyerne Har haft den mest ubeskrivelige aften i heeele mit liv
Jeg tror der er magi i luften
- Undskyld mit lange indlæg, skulle bare lige tømme mit hjerte
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 77 Svar: 623
Tillykke med det "nye" forhold og ihvertfald den nye start
Held og lykke med ALT fremover...
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
- Ja der er ikke noget bedre eller jo min bebs i maven, meeen kærlighed slår sq næsten alt
Vil lige dele min glæde Date/forhold
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside