{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

puha!! {{forumTopicSubject}}

Puha jeg synes godt nok det kan være hårdt at være alenemor engang imellem!!! Min datter er 19 mdr, og er over ALT!! og gør alle de ting hun ikke må!
Jeg er gravid i 7 mdr og har bækkenløsning:-( Det kan godt være hårdt at rende efter hende hele dagen.
Synes jeg føler mig så alene engang imellem, og tænker på om 8 uger har jeg 2 børn!!

PUHA..... Klarer jeg det?? Er mega glad for min datter, men puha hårdt er det altså engang imellem.

Er der andre der har det ligesom mig??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puha!!
  • #1   25. apr 2010 Lene: Synes bestemt også det er hårdt at være alene om denne graviditet. Da jeg ventede min datter var i fælles om det, men nu er jeg bare alene om det hele, selvom han også er far til vores andet barn.:-(

    Ja man bliver tit kigget ned på når man er ung mor, desværre:-( I mine øjne kan man sagtens være en god mor selvom man er ung!! Jeg er selv kun 23 år og er snart mor til to børn på under to år!!

    Ligenu synes jeg at det bare er hårdt med min datter.... Puha!!
    Men ved jeg skal nok klare det, selvom det bliver hårdt i en periode


  • #2   25. apr 2010 ja glæder mig til ikke at skulle gå rundt med den store mave og have ondt i mit bækken konstant:-( Synes også bare det er så hårdt, når man ikke lige har en kæreste til at afløse en lidt, når man har ondt.Min datter ser kun hendes far en dag i ugen, i nogle timer, Så det er kun mig hele tiden.!!
    Jeg har termin den 26 juni, hvad med dig???


  • #3   25. apr 2010 jo jeg har, og har også en god mor til at aflaste:-)
    Men de er jo ikke her til hverdag, det er noget andet hvis man lige havde en kæreste til at overtage lidt;-)
    Men ja det skal nok gå det hele, selvom det kan være hårdt til tider;-)


Kommentér på:
puha!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce