{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.667 visninger | Oprettet:

Velkommen til alle de "nye" {{forumTopicSubject}}

Hej :o)

der er kommet en del nye til gruppen det sidste stykke tid, så mange gange velkommen til jer :o)

Så jeg synes vi skal tage en: Hvem er vi, runde :o)

Jeg hedder Mian, og er 22 (23 den 24 maj)
Jeg bor sammen med min kæreste, vi har været forlovet i 6 år idag, og sammen har vi en dejlig dreng Malias fra 1 okt 2008, og nu venter vi en lille prinsesse, til juni :o)
Vi bor i et dejligt hus i udkanten af kjellerup, imellem Silkeborg og Viborg.
Så har vi også to katte, to kaniner og for 5 dage siden, fik den ene kanin en bette unge :o)

Mange hilsner her fra, jeg håber at der vil være lidt mere aktivitet her inde, i fremtiden,,,, Skriv hvis jeg mangler noget :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til alle de "nye"
  • #1   1. maj 2010 Hej smiley

Det var da en god idé, for synes ikke der sker meget i denne gruppe.. smiley
    Og tillykke med de 6 år, skal der ikke snart ord bag ringene?? smiley

Jeg hedder Mette og bliver 26 om 20 dage:P
    Jeg bor sammen med min kæreste, i en lille by nær Give, hvor vi bor i hus vi købte for 2 år siden. Her bor vi sammen med min hund, Beton, som er en Pekingeser af den søde slags smiley

Vi venter en bette til juli og vi glæder os rigtig meget til at møde baby og finde ud af om det er en pige eller dreng. Dette er den første, så er meget spændt.
    Jeg fik desværre konstateret graviditetsbetinget sukkersyge i sidste uge, men har allerede fået kontrol over den og lever sundt, så baby kan få de bedste rammer. Jeg er en stor pige, så en livsstil omlægning er bestemt velkommen. Og jeg har allerede tabt 1 kg, så kan jo håbe det bliver ved smiley

Nå, nu har jeg kævlet nok. God lørdag til jer:D

Krams M

• #2   1. maj 2010 Hej ;o)

Jeg hedder Jette, er 35 og bor i Vamdrup hvor vi købte hus for 5 år siden....vi bor i et dejligt kvarter tæt på sø og grønne områder, og da vi har hund er det alletiders sted for den og brænde sin energi af.
    Sammen har vi Naya Emilie på 9 mdr. hun er vores første barn, og var længe ventet....havde opgivet håbet om at få børn, og fik så hund....og ja så efter 2 år med hund, fandt vi ud af jeg var gravid ;o)

Er der andet jeg har glemt må i spørge smiley

God lørdag herfra......

• #3   1. maj 2010 Hejsa;-)

Jeg hedder Sabrina og er 27 år gammel;-) Jeg fik min dejlige søn 6 oktober 09 så han er snart 7 mdr og fik lige hans første tand igår;-)

Han er vores første barn og bare dejlig. Vi bor i vestjylland nær varde med vores 3 katte...i et lillehus som vi købte dec 08´....

Vi har købt nyer og større hus nær vores familier så håber snart vi kan få solgt;-)

God dag til jer alle...

• #4   1. maj 2010 Jeg hedder Rikke og er 22 år.
    Jeg bor i hus i Tørring mellem vejle og horsens, sammen med min mand vi har været sammen i 5 år og gift i 2år her til sep.
    det var kærlighed ved første blik.
    vi prøvede i 2½ år at få en lille og nov 08 var jeg endelig gravid så i august 09 kom vores lille datter Amalie-Maria til verden. og vi har planer om projekt 2. baby starter til august man kan jo ikke få nok af de dejlige små..:)
    vi har også to dejlige hunde en rottweiler og en dobermann og de er bare så rolige og beskyttende over for vores datter en ren fornøjelse..

• #5   1. maj 2010 Hej
    Jeg hedder sabrina og Er 20 år (21 til august). Jeg bor i kalundborg sammen med min forlovet Mickel på 19(fylder han her den 25 maj) vi har sammen vores vidunderlige søn Kian på 2år (blev han i marts).
    Vi har været sammen i 3år og 7måneder, og har boet sammen næsten lige siden. VI starter begge på uddannelse her til august, så næste baby kommer desværre nok først om 4år, hvis jeg ikke kan få manden med på idéen før.

• #6   1. maj 2010 velkommen til smiley

Jeg hedder Tanja og er 23, fylder 24 i juli
    Jeg bor sammen med min kæreste og vores næsten 1 årige datter i Fredericia..

Til daglig går jeg på voksen HG, overvejer dog at stoppe, da jeg lige har haft 2 uger med sygdom og derfor er en del bagefter.

Ellers så har jeg 2 katte, hvor jeg med den ene (Européen) går på katteusdtilling, den anden kat er en alm. huskat

og så har jeg 2 heste, 1 shetlandspony uden papire der skal bruges til min datter når de begge er gamle nok og en fjordhest med stamtavle som jeg så småt er gået i gang med at tilride smiley Jeg regner med at skulle til vallakkåring med ham på et tidspunkt

• #7   1. maj 2010 Jeg hedder Heidi og er 18 år. Bor sammen med min kæreste Michael på snart 21 å, i Odense C.
    Jeg går pt. sygemeldt pga. bækkenløsning.
    Michael arbejder som struktør i Svendborg.
    Sammen venter vi en lille datter, som vi forventer kommer til verden omkring d. 11. Juni.

(:

• #8   1. maj 2010 Hej.

Jeg hedder Tanja er 26 år bor sammen med min kæreste på 25, som jeg har været sammen med i 3 år, og vores lille søn Oliver på knap 16 mdr i et hus i Blåhøj som ligger mellem Brande og Billund.
    Vi har 2 hunde. Joey, en fransk bulldog på 2 år og Duchessé som er en Eurasier på 5 år.
    Arbejder på Siemens i Brande hvilket jeg har gjort i 2 år.

Kommentér på:
Velkommen til alle de "nye"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce