{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

At mærke liv. {{forumTopicSubject}}

jeg er idag 20+5 henne og har de sidste godt 3 uger mærket noget i underlivet som jeg ikke er sikker på er liv. Jeg fik ved MD-scanning afvide at moderkagen ligger ud mod maven og derfor var det ikke sikkert jeg mærker liv som andre ville gøre nu.. Men nu er det jeg så sidder her, og tænker over om det ikke er liv jeg mærker..
Det kommer som små slag helt nede hvor bukserne sidder, og nogle gange kommer det som om man har luft i tarmen. Min mave er meget øm idag og jeg sys jeg føler disse små "slag" længere oppe, men er ikke sikker..

Men kan det godt være liv så langt nede?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At mærke liv.
  • #1   31. maj 2010 altså din livmoder går jo kun til navlen nu når du er så langt henne som du er.. så ja det kan det da nok godt være.. smiley

  • #2   31. maj 2010 Altså, min moderkage er også foranliggende, og fik afvide jeg godt kunne forvente at mærke liv sent, trods det er anden gang, men jeg var 17+1 da jeg mærkede liv første gang, og her da jeg var 20+2, der mærkede jeg så liv for første gang uden på... Jeg har i et par uger mærket liv hver eneste dag, og nu efter jeg er rundet 20+, så mærker jeg det flere gange om dagen...
    Det til trods jeg også har foranliggende moderkage...
    Desuden, så synes jeg faktisk ikke der var så stor forskel på at mærke liv med Noah, og denne gang, og da jeg var gravid med Noah lå min moderkage akkurat som den skulle, oppe i toppen...


  • #3   31. maj 2010 Mærkede også liv tidligt trods foranliggende moderkage, og nu kan man helt se den bette sparke derinde, og den kommende far har også mærket baby sparke. smiley

  • #4   31. maj 2010 Jeg mærker dem også, nu hverdag....i starten var jeg meget i tvi vl, tror jeg har mærket den i tre uger, men først i sidste uge ca. var jeg helt sikker.... Det er ikke nemt når det er første gang.....

    Så godt det du kan mærker kan være trolden smiley


    Hos mig kan man ikke se det ude fra endnu, faren har mærket det en gang, hvor han lagde kinden til maven.... smiley Det var så mega STORT......

    Glæder mig til de rigtig kan give den gas......synes det er så fantastisk....


    22 + 0



  • #5   31. maj 2010 her har vi ikke mærket det udvendigt endnu, og man kan intet se... men jeg vejer også for meget.. Så ved ikke om det skulle have noget at sige, har en okay stor mave i forvejen..

    jeg mærker det kun når jeg sidder op, dog holdte det mig vågen det meste af natten idag, da jeg ikke kunne forstå det var så meget og troede jeg ville få dårlig mave.. men det er ikke sket, så må jo være ham der banker på smiley


Kommentér på:
At mærke liv.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce