696 visninger
|
Oprettet:
At mærke liv. {{forumTopicSubject}}
jeg er idag 20+5 henne og har de sidste godt 3 uger mærket noget i underlivet som jeg ikke er sikker på er liv. Jeg fik ved MD-scanning afvide at moderkagen ligger ud mod maven og derfor var det ikke sikkert jeg mærker liv som andre ville gøre nu.. Men nu er det jeg så sidder her, og tænker over om det ikke er liv jeg mærker..
Det kommer som små slag helt nede hvor bukserne sidder, og nogle gange kommer det som om man har luft i tarmen. Min mave er meget øm idag og jeg sys jeg føler disse små "slag" længere oppe, men er ikke sikker..
Men kan det godt være liv så langt nede?
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 694
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Det til trods jeg også har foranliggende moderkage...
Desuden, så synes jeg faktisk ikke der var så stor forskel på at mærke liv med Noah, og denne gang, og da jeg var gravid med Noah lå min moderkage akkurat som den skulle, oppe i toppen...
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 61 Svar: 753
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Så godt det du kan mærker kan være trolden
Hos mig kan man ikke se det ude fra endnu, faren har mærket det en gang, hvor han lagde kinden til maven.... Det var så mega STORT......
Glæder mig til de rigtig kan give den gas......synes det er så fantastisk....
22 + 0
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 121 Svar: 550
jeg mærker det kun når jeg sidder op, dog holdte det mig vågen det meste af natten idag, da jeg ikke kunne forstå det var så meget og troede jeg ville få dårlig mave.. men det er ikke sket, så må jo være ham der banker på
At mærke liv.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside