{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.305 visninger | Oprettet:

Brillebutik, dårlig erfaring.Lang {{forumTopicSubject}}

Hej

Beklager hvis jeg ikke må skrive dette, men har lige brug for at komme ud med det...

Da jeg alligevel var inde i Brugsen for at købe æble sandkasser til min datter, kunne jeg da lige smutte ind i brillebutikken og prøve briller, så det gjorde jeg.
Må sige det var ikke en særlig anbefalingsværdig oplevelse.
De havde ingen briller jeg lige fandt perfekte, men lod mig overtale til at tage et par med hjem og vise min bedre halvdel.
Inden jeg gik ville jeg have en tid til en synsprøve, Han gad ikke engang kigge i hans system for at finde en dato, nej nej, han havde mere travlt med at få mig ud af butikken,så han kunne hjælpe den næste kunde, som have stået og kigget i under 1 minut. Jeg kunne jo bare ringe.

Uden et valg kørte jeg så hjem med de her briller, som jeg egentlig ikke ville have. Ringede så til dem et par dage efter. En dame tog så tlf og havde knap nok tid til at snakke og finde en tid til mig, men ja det fik jeg så og hun nærmest smækkede røret på.

Jeg kommer så ind i butikken igen for at aflevere brillerne og til den her synsprøve. Siger at brillerne ikke lige var mig og kunne ikke forene mig med måden de var udformet. Jamen jamen jamen de var ihh og åhh så pæne til mig og når stellet gik op ad, så var det et glad ansigt osv osv osv en masse sælger crap, som jeg jo ikke kunne bruge til noget, når jeg nu havde sagt at jeg ikke brød mig om dem. Lettere fornærmede fik jeg så en synsprøve, både nattesyn og alm synsprøve. Da mine øjne så ikke kunne finde ud af at se, hvornår de to felter var over hinanden, slukkede han resulut maskinen og sagde at nu var vi færdige. Øhh nå okay, sidder man så der.
Så regnede han lige en pris og det forløb sig på knap 4000kr bare for glasset. Ikke et beløb man sådan lige kan hive ud af budgettet, når man arbejder 24 timer og ikke 37, har barn hus heste m.v. Modvilligt fortæller han så at der da fandtes et altarnativt til betaling.

Men om ikke andet, så kan jeg ikke anbefale den butik og dets personale. Beklager hvis det er noget af jeres familie,men det var godt nok dårlig service og behandling at få.

Har I oplevet noget lignede ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brillebutik, dårlig erfaring.Lang
  • #1   12. jun 2010 Jeg har HELDIGVIS ikke oplevet noget lign. smiley

    Jeg bruger selv Louis Nielsen nede i gågaden og jeg har kun oplevet det som positivt smiley


  • #2   12. jun 2010 Tænk engang hvis der skulle blive problemer med glasset, hvilken påstyr der så vil blive.. nej puha, det tør jeg godt nok ikke. Man er jo dybt afhængig af sine briller/kontaktlinser.

    Jeg tror desværre ikke Louis Nilsen har den teknologi, hvor de kan måle ens natblindhed?? Jeg er mere eller mind blind vedr natkørsel, så det er ekstrem vigtig jeg får den tek. ind i mine brilleglas. Noget med jeg havde 68% på det ene øje og nogen og 90% på det andet øje.


  • #3   13. jun 2010 Det ved jeg ikke om de er, jeg er jo ikke særlig natteblind.. Men du kan tage ned og hører dem ad smiley

  • #4   15. jun 2010 Hverken Louis Nielsen eller Synoptik kan udfører den type af synsprøver.

    Nyt Syn som jeg lige har været ved i dag kan og det er gratis. Så det er bare at få bestilt tid, problemer eller ej.

    Han ville iøvrigt bruge mine billeder, til skræk og afvarsel til andre om hvor slemt det kan være og måske blive hvis man ikke gør noget ved det.

    De/han var yderst professionelle og søde og servicen var i top.


  • #5   17. feb 2011 Den ude i erritsø.

Kommentér på:
Brillebutik, dårlig erfaring.Lang

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce