1.216 visninger
|
Oprettet:
Vi venter os en lille pige.... {{forumTopicSubject}}
Så har vi været til kønsscanning i Kolding i Søndags, og efter lang kamp, med både hosten, prikken og hop ville hun endelig sprede benene.....
Det er bare perfekt, vi har i forvejen en dreng.....
Kan slet ikke vente til MD-scanning d. 19/8, så vi kan se hende igen........
Det værste er bare et navn....Vi kan ikke blive enige om noget pigenavn, det var nemmere med en dreng for der var vi blevet eninge om et....
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Hehe lidt sjov det med navnet, for her hjemme har vi nemmest ved at finde et pigenavn... Men vi er vist alligevel blevet enige om et drenge navn..
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 1.049
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Vi venter os en dreng, og kæresten er ikke helt med på navnet jeg gerne vil have ham til at hedde. hehe.
jun 2010
mar 2008
Så det kunne være sjovt at han skulle hedde Karl.
jun 2010
mar 2008
Emil er for at han har mulighed for at bruge det, hvis han ikke bryder sig om Karl. Min storebror som hedder Karl-Nikolaj, kalder sig for Nikolaj, da han ikke synes om Karl.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 3 Emner: 18 Svar: 345
Joan K - hvis hun havde været en dreng skulle hun havde heddet Victor, vi har i forvejen en EMil...
Men tror efterhånden vi er kommet frem til en pigenavn vi begge kan lide - Amalie....Manden vågnede mig i nat og sagde navnet og så vendte han sig om og sov igen....Og dette navn er jeg da helt sikkert med på...
Vi venter os en lille pige....
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside