{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Bedste arbejdsplads ever!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved ikke lige hvorfor jeg skriver men har bare lige brug for at fortælle det.

Jeg er sosu-hjælper og arbejder i plejeboliger i hjortshøj(århus)

Jeg har fået bækkenløsning,(men dog ikke så meget jeg ikke kan lave noget. er bedst når jeg holder mig lidt igang)
Så jeg er gået ned i timer på arbejde. så jeg er der en 5 timer om dagen. Det var ikke noget problem for min leder at få til at passe.

Der ud over har jeg fået en drømmeseng, som jeg bare kan gå ud og ligge mig på en 20 min af gangen når jeg er på arbejde, og det bliver for slemt.

Mine kollegaer er bare de sødeste til at skåne mig, og sige selv at jeg bare skal siddet mig hvis det er...

Er det ikke det man kalder godt arbejdsmiljø???
Det synes jeg ihvertfald...

sorry det blev lidt langt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste arbejdsplads ever!!!!
  • #1   4. aug 2010 Hvor lækkert at din arbejdsplads, leder og kollegaer er så forstående og hjælpe =)
    Rigtig dejligt arbejdsmiljø =D

• #2   5. aug 2010 Ej, hvor fantastisk!
    Du er virkelig heldig altså!

Jeg er mindre heldig. Jeg arbejder i en børnehave / vuggestue og chefen har sagt til mig at jeg ikke må bærer på børn OVERHOVEDET! Det er en regl, når man er gravid.
    Men så har hun sat mig i vuggestuen hele sommerferien, med en masse børn, der ikke kan gå endnu, så de skal jo klart løftes op til diverse stole og aktiviteter og så er der jo dem, der kan gå, de skal jo bæres op i deres kryppe, når de skal sove. Og MANGE af børnene er virkelig kraftige, så min TR tog fat i mig idag og sagde at jeg nok lige skulle sige fra og få andre til at bære, men det er jo svært, hvis man har et barn der skriger og de kun vil trøstes oppe på armen og man er alene !! smiley

Kommentér på:
Bedste arbejdsplads ever!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce