{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Forældre {{forumTopicSubject}}

Ja, nu hører jeg faktisk ikke længere til her i gruppen, for jeg har ikke længere termin i januar... i fredags blev vi forældre til et lille englebarn - en fin lille dreng, der desværre havde en alvorlig misdannelse på urinvejene, så han kunne ikke tømme sin blære. Dvs. at han har drukket alt fostervandet, og hans blære var ved md-scanningen alt alt for stor.

Så mandag i sidste uge var vil til md - sendt videre tll Skejby tirsdag, hvor lægen gav ham den lille 5% chance for at overleve til fødslen, og allerede nu havde han skader på nyrerne, lungerne ville ikke blive udviklet ordentligt og han ville få problemer med arme og ben pga. manglende fostervand. Så vi tog den svære beslutning at afbryde svangerskabet i uge 20 - og fredag fødte jeg så en fin lille dreng, der desværre kun overlevede i 15 min.

Jeg har ikke et sekund fortrudt vores beslutning, selv om det er hårdt!!!! Han ville ikke have en chance.... og der har ikke været mulighed for at opdage det før, da min graviditet ellers har været helt perfekt. NF var bare super, jeg har på intet tidspunkt haft det dårligt, jeg har ikke blødt en eneste dråbe og jordmoder besøget gik også fint med hjertelyd og det hele.

Så nu er vi forældre til et lille englebarn.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forældre
Kommentér på:
Forældre

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce